Stig-Arne Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Er vel ingen ny forsinkelse ennå ? Telefonen skal være i butikken første uken i oktober, som de sa. 5 oktober kan jo stemme bra det, da det er en tirsdag i første uken Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 17. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Er vel ingen ny forsinkelse ennå ? Telefonen skal være i butikken første uken i oktober, som de sa. 5 oktober kan jo stemme bra det, da det er en tirsdag i første uken http://nexus404.com/Blog/2010/09/16/nokia-n8-symbian-smartphone-getting-delayed-a-few-weeks-analysts-say-nokia-will-delay-their-n8-smartphones-global-launch-to-next-month-nokia-says-they-wont-who-do-we-believe/ Litt usikkert. Eg krysser fingra:) Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Hvorfor skal de utsette det? Er ikke sånn at telefonen er ferdig uansett? Eller skal de trappe opp alt til julesalget? Ser at elkjøp har den på "tilbud" i sin super-helg. Dvs til den samme prisen de har til vanlig, selv om jeg har sett tendenser til at den svarte har blitt priset nesten oppi 4000 der, mens den grå har vært 3699 hele tiden. Hva driver de med? Blir prisen en annen en det som står nå? Edit: og forresten så er datoen satt til 21. oktober eller noe. Slitsomt !!! Endret 17. september 2010 av stoff3r Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Er ikke godt å si. Etter hva som står på nokia news sidene, så er ikke datoen utsatt noe ennå. Er nå det jeg forholder meg til. Beklager at spørsmålet ditt ble overset i farten Leveransene beregnes å starte i slutten av september og N8 bør dukke opp i norske butikker under påfølgende uker. Jeg kan dessverre ikke gi et konkret svar på når de forskjellige operatører, kjeder og butikker får den inn. Det er avhengig av når de la bestilling hos våre distributører, og dernest vil det være avhengig av eventuelle ventelister de har blant sine kunder. http://nyheter.nokia.no/nyheter/nokia-n8-til-norge/comment-page-1/#comment-159 Er vel dette som er grunnen til at noen har en senere dato kanskje ? Endret 17. september 2010 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 17. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Er ikke godt å si. Etter hva som står på nokia news sidene, så er ikke datoen utsatt noe ennå. Er nå det jeg forholder meg til. Beklager at spørsmålet ditt ble overset i farten Leveransene beregnes å starte i slutten av september og N8 bør dukke opp i norske butikker under påfølgende uker. Jeg kan dessverre ikke gi et konkret svar på når de forskjellige operatører, kjeder og butikker får den inn. Det er avhengig av når de la bestilling hos våre distributører, og dernest vil det være avhengig av eventuelle ventelister de har blant sine kunder. http://nyheter.nokia.no/nyheter/nokia-n8-til-norge/comment-page-1/#comment-159 Er vel dette som er grunnen til at noen har en senere dato kanskje ? Svar fra nokia: "Takk for at du kontaktet Nokia Care kundeservice. Nokia har fra nyheten om N8 kom satt salgsstart i kvartal 3, det har nå blitt sagt fra markedsavdelingen at telefonen vil være klar siste uke i september og da i butikkene første uke i oktober. Nokia begrunner tiden det har tatt fra pressemelding til salgstart med at de vil ha N8 riktig utprøvd på fabrikk før salgsstart. Det har de nå fått gjort og N8 er endelig snart å finne i butikk." Kanskje 5 oktober høres tenkelig ut ja. Men begynner å bli på tide med bekrefta dato nå etterhvert Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Ja, håper den datoen holder vann. Slutten av oktober drar jeg til København og hadde jo ett håp på å slippe å dra med meg speilrefleksen for å få brukbare bilder.. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Om den kommer om 2 eller 4 uker spiller ikke så stor rolle for min del. Jeg kommer til å vente med kjøp til jeg ser hvordan dere som er først i køen liker telefonen. Men kameraet og gratis kart og navigasjon er gode argumenter. Dessuten har jeg nå en 5800 som begynner å føles litt utdatert. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 18. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Den selges på finn.no nå igjen...virker mer seriøst denne gangen. Svart med engelsk os Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Blir ingen N8 på meg nettopp på grunn av dette: Android-app finner beste pris Sorry Nokia, men Android SKAL jeg ha. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Så hvorfor tror du de ikke vil komme med en symbian utgave av applikasjonen? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Blir ingen N8 på meg nettopp på grunn av dette: Android-app finner beste pris Sorry Nokia, men Android SKAL jeg ha. Er dette samme opplegg som mittanbud.no og prisguiden, hvor kun utvalgte selgere blir oppført dersom de betaler programutvikleren? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Nei helt motsatt, helt gratis for butikker å laste opp priser. De lever på annonseinntekter. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Så hvorfor tror du de ikke vil komme med en symbian utgave av applikasjonen? Nettopp fordi det kommer alltid først til enten iOS eller Android eller rett og slett begge før de kommer til Symbian. I verste fall aldri. Om det kommer så er den som oftest dårligst av alle. Ta f.eks trafikanten g yr.no. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Store forskjellen på Symbian v.5 og ^3 er jo at det skal være enklere å utvikle programmer til systemet. Så det blir jo spennende å se da Lenke til kommentar
tkm Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Så hvorfor tror du de ikke vil komme med en symbian utgave av applikasjonen? Nettopp fordi det kommer alltid først til enten iOS eller Android eller rett og slett begge før de kommer til Symbian. I verste fall aldri. Om det kommer så er den som oftest dårligst av alle. Ta f.eks trafikanten g yr.no. Er vel ikke egen trafikanten og yr.no app til symbian... Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Nei, det er ikke apps, men en sammenligning på apps mellom symbian mot iOS og Android. Allikevel tilbyr Trafikanten Java nedlastning for Symbian telefoner, mens de andre for en fullstendig apps. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Nå har jeg ikke smartmobil men hva er greia med apps når programmene kun kjører en request fra en nettside, bruker trafikanten flittig men da gjennom opera, kan ikke se at jeg har gått glipp av så meget på den måten. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Med apps slipper programmer som henter informasjon fra nettsteder å laste ned layout fra siden. Dette gjør at det blir lettere for mobilen å hente info med lav kb (lav kostnad også). De fleste appsene fra Symbian åpner nettleseren etter å ha brukt applikasjonen. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 19. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Enda et bilde tatt under dårlig belysning. Eg klarer ikke å se at det er tatt med et mobilcamera. Lenke til kommentar
tkm Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Nei, det er ikke apps, men en sammenligning på apps mellom symbian mot iOS og Android. Allikevel tilbyr Trafikanten Java nedlastning for Symbian telefoner, mens de andre for en fullstendig apps. Jeg vet om java-appen til trafikanten og kjører den selv. Den gir meg hva jeg tenger og veldig fornøyd med den. Ser ikke at iphone og andriode-appene kan gi meg noe mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå