Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3


Anbefalte innlegg

Terminator 3, kan du holde deg til xperia x10 tråden isteden? Vi diskuterer N8 og symbian 3 her : ) Dine uttalelser er så overdrevet at jeg blir sliten av å lese de.

 

 

Enig Apygryn. Finn deg en annen tråd mr.Terminator

Det var da voldsomt hvor defensive dere skulle bli bare fordi jeg kom med noen argumenter mot hva Stig sa laugh.gif.

 

Tålte dere ikke at jeg kom med noen faktaer?

Defensive mot hva? Jeg skriver at du mangler objektivitet, noe jeg har tatt opp med deg et utall ganger i gud vet hvor mange tråder. Hva i all verden skulle jeg vært defensiv mot?

 

Det er nettopp slike uttalelser fra deg som gjør at jeg avskyr dine innlegg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Terminator 3, kan du holde deg til xperia x10 tråden isteden? Vi diskuterer N8 og symbian 3 her : ) Dine uttalelser er så overdrevet at jeg blir sliten av å lese de.

 

 

Enig Apygryn. Finn deg en annen tråd mr.Terminator

Det var da voldsomt hvor defensive dere skulle bli bare fordi jeg kom med noen argumenter mot hva Stig sa laugh.gif.

 

Tålte dere ikke at jeg kom med noen faktaer?

Defensive mot hva? Jeg skriver at du mangler objektivitet, noe jeg har tatt opp med deg et utall ganger i gud vet hvor mange tråder. Hva i all verden skulle jeg vært defensiv mot?

 

Det er nettopp slike uttalelser fra deg som gjør at jeg avskyr dine innlegg.

Om du ikke vet hvorfor jeg kom hit og skreiv det jeg skreiv, da må du eventuelt ha lese problemer.

 

Jeg hadde ikke vært her å skrevet om det ikke hadde vært noen her som hadde snakket tull om noen telefoner, så enkelt er det.

 

Og det var for galt for deg at jeg kom å forsvarte XPERIA X10 mot løgn og tull? :roll:

 

Om du ikke tåler det, så kan du bare stikke til en annen topic.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

terminator og apegryn: nå må dere legge den lille xperia diskusjonen bak dere. Kanskje spesielt deg, terminator. Folk gidd ikke høre noe mer om det. Vi vil ha siste nytt om nokia n8. Forstår at du føler deg litt såret terminator, men apegryn mente sikkert ikke så altfor mye med innlegget sitt. Han var sikkert bare lei alt annet fjasprat om andre mobiler som f.eks xperia. Let it go dude. Hvem bryr seg om xperia x10 er en bra mobb eller ikke. For tiende gang. Denne tråden handler om nokia n8 er en god nok mobil for vår lommebok. Thats fuckin it:-)Ps terminator: Hvis du slår opp i ordboken under ordet kverulant, så finner du muligens et bilde av deg selv:)

Endret av Krankenstein
  • Liker 1
Lenke til kommentar

31. oktober jah.. begynner egentlig å se mørkt ut synes jeg.. hvor i alle dager henter de denne datoen ifra ? Må jo ærlig si at jeg begynner å bli noe smålei av all denne usikkerheten om når telefonen kommer.

 

Er også lei av å vente men som jeg sa tidligere så ringte Elkjøp til meg å sa at den var forsinket...Forventa ankomst 22 oktober...

Antar at de har vert nokså sikker på den datoen siden de tok seg tid til å ringe rundt og informere om det!

Lenke til kommentar

Veldig interessant video, Krankenstein. En av de første der vi faktisk ser skjerminteraksjon i mer enn 2 sekunder!

 

Administratoren av Nokia Norge på facebook bekreftet her om dagen at telefonen kommer til Norge i løpet av en måned. Det kan virke som lang ventetid men hvis det er endelig dato kan vi i alle slippe å bekymre oss om ytterligere forsinkelser :)

Lenke til kommentar

 

Må bare få komme med litt symbian^3 kritikk igjen. Videoklippet i lenken lyser s60 rett gjennom. Hvordan sjefen for nokia kunne påstå at ^3 var noe helt annet enn v5 er meg hinsides. Jeg ser bare mange gode intensjoner som er løst på en veldig dårlig måte. Et så enkelt OS som symbian^3 burde vært, skulle ikke hatt noe responstid i menynavigering. Kan de ikke lære fra de gamle nokia mursteinene?

 

Hadde vært spennende med test av N8 mot andre kameramobiler i dunkle omgivelser, jeg tror det er der N8 virkelig vil skinne gjennom som en utmerket kameratelefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...