Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke apps, men en sammenligning på apps mellom symbian mot iOS og Android. Allikevel tilbyr Trafikanten Java nedlastning for Symbian telefoner, mens de andre for en fullstendig apps.

 

Jeg vet om java-appen til trafikanten og kjører den selv. Den gir meg hva jeg tenger og veldig fornøyd med den. Ser ikke at iphone og andriode-appene kan gi meg noe mer

Vel, den gir deg ikke noe mer, men bare renere og de nødvendige infoene som trengs. Nå er da lenge siden jeg har brukt trafikanten på symbian, men med appsene fra android og iOS skulle jeg tro sparer penger siden den ikke laster ned layout og sånn, altså unødvendige info.

Lenke til kommentar

Så fint for deg da

jepp.

 

Heldigvis finnes det nok av folk som skal kjøpe den mobben. Men slapp helt av. Hvis mobilen ikke leverer, kjøper meg en ny en.

 

Ja, har nå hatt N97, ser ikke helt det store problemet liksom.

 

Spurte forøvrig komplett om 5.10.10 faktisk var en reel dato man kunne forvente at telefonen skulle være kommet. Og de mente at 4.10.10 var en høyst reel dato..

 

Så vi får vente å se noen dager til..

 

 

Så bra. Mpx har 3 forskjellige datoer nå. 29.sep, 1,okt og 5.okt. 3 forskjellige farger til 3 forskjellige farger. Skal klarer å vente til 5.oktober på et vis:)

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke apps, men en sammenligning på apps mellom symbian mot iOS og Android. Allikevel tilbyr Trafikanten Java nedlastning for Symbian telefoner, mens de andre for en fullstendig apps.

 

Jeg vet om java-appen til trafikanten og kjører den selv. Den gir meg hva jeg tenger og veldig fornøyd med den. Ser ikke at iphone og andriode-appene kan gi meg noe mer

Vel, den gir deg ikke noe mer, men bare renere og de nødvendige infoene som trengs. Nå er da lenge siden jeg har brukt trafikanten på symbian, men med appsene fra android og iOS skulle jeg tro sparer penger siden den ikke laster ned layout og sånn, altså unødvendige info.

 

Layouten til java-appen er da så og si lik layouten til iphone, andriod og windows mobile... Layouten trenger heller ikke å lastes ned for hver gang..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hva er det med den gnåling om hvor dårlige merker og telefoner er hele tiden.. Før jeg kjøpte iphone 4 og var endel i tråden der, så kommer det hele tiden folk og bare sier helt uten mål og mening at apple er crap, eller at iphone ikke er noe bra for den og den grunn..

Og slik forsetter det her inne..

 

Jeg skjønner det bare ikke, jeg går aldri inn på tråder som handler om telefoner som jeg ikke liker så godt, bare for og fortelle at noe suger med merket eller OSet.

Kan heller gå inn i tråder hvor folk trenger hjelp til valg av mobil og fortelle om min erfaring.. Andre steder er det rett og slett veldig lite interessant for andre å høre at jeg at jeg aldri kommer til å kjøpe en LG igjen f.eks.

 

For all del, dette er ett diskusjon forum.. Så klart alle kan si hva de måtte ønske.. men ja!

 

:ph34r:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
For all del, dette er ett diskusjon forum.. Så klart alle kan si hva de måtte ønske.. men ja!

Det handler om å dele erfaringer, på både godt og vondt. Jeg mener det er viktig å få frem alle sidene. Så jeg vil såklart påpeke aspekter hvor en bør være obs.

 

Hvordan hadde diskusjonstråder om mobiler vært uten et kritisk øye?

Lenke til kommentar
For all del, dette er ett diskusjon forum.. Så klart alle kan si hva de måtte ønske.. men ja!

Det handler om å dele erfaringer, på både godt og vondt. Jeg mener det er viktig å få frem alle sidene. Så jeg vil såklart påpeke aspekter hvor en bør være obs.

 

Hvordan hadde diskusjonstråder om mobiler vært uten et kritisk øye?

 

Klart det..

 

Men kommentarer som:

 

Kommer aldri til og kjøpe Nokia igjen, før de bytter ut os sin.

 

bidrar ikke til noe som helst.. Det er de kommentarene jeg sikter til..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...