Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel ingen ny forsinkelse ennå ?

Telefonen skal være i butikken første uken i oktober, som de sa. 5 oktober kan jo stemme bra det, da det er en tirsdag i første uken :)

 

http://nexus404.com/Blog/2010/09/16/nokia-n8-symbian-smartphone-getting-delayed-a-few-weeks-analysts-say-nokia-will-delay-their-n8-smartphones-global-launch-to-next-month-nokia-says-they-wont-who-do-we-believe/

 

Litt usikkert. Eg krysser fingra:)

Lenke til kommentar

Hvorfor skal de utsette det? Er ikke sånn at telefonen er ferdig uansett? Eller skal de trappe opp alt til julesalget?

 

Ser at elkjøp har den på "tilbud" i sin super-helg. Dvs til den samme prisen de har til vanlig, selv om jeg har sett tendenser til at den svarte har blitt priset nesten oppi 4000 der, mens den grå har vært 3699 hele tiden. Hva driver de med? Blir prisen en annen en det som står nå?

 

Edit: og forresten så er datoen satt til 21. oktober eller noe. Slitsomt !!!

Endret av stoff3r
Lenke til kommentar

Er ikke godt å si.

Etter hva som står på nokia news sidene, så er ikke datoen utsatt noe ennå. Er nå det jeg forholder meg til.

 

Beklager at spørsmålet ditt ble overset i farten

Leveransene beregnes å starte i slutten av september og N8 bør dukke opp i norske butikker under påfølgende uker. Jeg kan dessverre ikke gi et konkret svar på når de forskjellige operatører, kjeder og butikker får den inn. Det er avhengig av når de la bestilling hos våre distributører, og dernest vil det være avhengig av eventuelle ventelister de har blant sine kunder.

 

http://nyheter.nokia.no/nyheter/nokia-n8-til-norge/comment-page-1/#comment-159

 

Er vel dette som er grunnen til at noen har en senere dato kanskje ?

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Er ikke godt å si.

Etter hva som står på nokia news sidene, så er ikke datoen utsatt noe ennå. Er nå det jeg forholder meg til.

 

Beklager at spørsmålet ditt ble overset i farten

Leveransene beregnes å starte i slutten av september og N8 bør dukke opp i norske butikker under påfølgende uker. Jeg kan dessverre ikke gi et konkret svar på når de forskjellige operatører, kjeder og butikker får den inn. Det er avhengig av når de la bestilling hos våre distributører, og dernest vil det være avhengig av eventuelle ventelister de har blant sine kunder.

 

http://nyheter.nokia.no/nyheter/nokia-n8-til-norge/comment-page-1/#comment-159

 

Er vel dette som er grunnen til at noen har en senere dato kanskje ?

 

Svar fra nokia:

 

 

 

"Takk for at du kontaktet Nokia Care kundeservice.

 

Nokia har fra nyheten om N8 kom satt salgsstart i kvartal 3, det har nå blitt sagt fra markedsavdelingen at telefonen vil være klar siste uke i september og da i butikkene første uke i oktober.

 

Nokia begrunner tiden det har tatt fra pressemelding til salgstart med at de vil ha N8 riktig utprøvd på fabrikk før salgsstart.

 

Det har de nå fått gjort og N8 er endelig snart å finne i butikk."

 

 

Kanskje 5 oktober høres tenkelig ut ja. Men begynner å bli på tide med bekrefta dato nå etterhvert

Lenke til kommentar

Så hvorfor tror du de ikke vil komme med en symbian utgave av applikasjonen?

Nettopp fordi det kommer alltid først til enten iOS eller Android eller rett og slett begge før de kommer til Symbian. I verste fall aldri. Om det kommer så er den som oftest dårligst av alle. Ta f.eks trafikanten g yr.no.

Lenke til kommentar

Så hvorfor tror du de ikke vil komme med en symbian utgave av applikasjonen?

Nettopp fordi det kommer alltid først til enten iOS eller Android eller rett og slett begge før de kommer til Symbian. I verste fall aldri. Om det kommer så er den som oftest dårligst av alle. Ta f.eks trafikanten g yr.no.

 

Er vel ikke egen trafikanten og yr.no app til symbian...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...