laurell Skrevet 5. august 2015 Rapporter Del Skrevet 5. august 2015 MGS3 er storyen til Big Boss før MGS5, så jeg mener du "bør" spille minst den. MGS4 er etter MGS2 i tidslinjen - Ikke sååå viktig. Har du mulighet for å spille MGS Peace Walker også så forstår du litt mer om karakterene som er med i kommende MGS5. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. august 2015 Rapporter Del Skrevet 5. august 2015 MGS3 er viktigst, der får man historien til Big Boss og alt bakenforliggen det som skjer i MGS5. Deretter Peace Walker, som introduserer noen av karakterene fra MGS5. MGS1, 2 og 4 finner sted mye senere (på slutten av 90-tallet og fremover), så disse kan fint spilles etter MGS5. Men den beste grunnen til å spille MGS3 er at det er det beste spillet i serien så langt, så jeg ville uansett prioritert det, MGS5 eller ei. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. august 2015 Rapporter Del Skrevet 7. august 2015 Klarer ikke å bestemme meg for hvilken plattform jeg skal kjøpe Phantom Pain til. Testet Ground Zeroes på både PS4 og PC og syns ikke det er noe forskjell, PS4'en er 60fps. PS4 er jeg positiv til siden jeg kan benytte surround anlegget på stuen, PC kan jo "kanskje" få mods i framtiden. Det kommer vel også multiplayer så er litt redd for at miljøet vil være dødt på PC kontra konsoll siden dette er første metal gear på pc utenom de forferdelige portene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. august 2015 Rapporter Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Her blir det PS4, ferdig snakka! Ground Zeroes såg nydelig ut og ellers er det vel nærmest tradisjon med MGS på Sony plattformen. Detter vel kjapt i pris på PC uansett, så kommer det mods der kan du sikkert nyte de for en rimelig penge Endret 7. august 2015 av Mala 1 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 7. august 2015 Rapporter Del Skrevet 7. august 2015 PS4 her også - Bør spilles i sofaen med en vanlig kontroll. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. august 2015 Rapporter Del Skrevet 10. august 2015 Har det samme dilemmaet. Spilte Ground Zeroes på PC og det så helt fantastisk ut, sannsynligvis det peneste jeg noen gang har spilt. Hvordan det så ut på PS4 aner jeg ikke, siden det var kun på PC jeg kunne få spillet til en pris som passet for en demo. Jeg tenker at jeg ikke kommer til å forhåndsbestille og heller avvente anmeldelser av begge versjoner, for i noen tilfeller hender det at en versjon har betydelige svakheter. I så fall blir valget enkelt. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. august 2015 Rapporter Del Skrevet 10. august 2015 (endret) Merk at MGS5 er gratis hvis du kjøper nytt skjermkort fra Nvidia: http://www.geforce.com/games-applications/pc-games/metal-gear-solid-v-the-phantom-pain/bundle Endret 10. august 2015 av kilik Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. august 2015 Rapporter Del Skrevet 10. august 2015 Nå ser jeg at PS4-versjonen i det minste har et forsprang på Xbone sin, siden det bare er PS4-versjonen som får 1080p. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. august 2015 Rapporter Del Skrevet 10. august 2015 Har det samme dilemmaet. Spilte Ground Zeroes på PC og det så helt fantastisk ut, sannsynligvis det peneste jeg noen gang har spilt. Hvordan det så ut på PS4 aner jeg ikke, siden det var kun på PC jeg kunne få spillet til en pris som passet for en demo. Jeg tenker at jeg ikke kommer til å forhåndsbestille og heller avvente anmeldelser av begge versjoner, for i noen tilfeller hender det at en versjon har betydelige svakheter. I så fall blir valget enkelt. Dem er ekstremt like, PC versjonen har bittelitt lengre view distance, litt mer detaljer og mer klare teksturer. Man legger knapt merke til det, spilt demoene på både PS4 og PC. Skal spille demoen på begge litt mer før jeg avgjør. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. august 2015 Rapporter Del Skrevet 24. august 2015 Kommet noen anmeldelser av MGS 5 nå. Gleder meg ikke akkurat mindre nå. http://www.ign.com/articles/2015/08/24/metal-gear-solid-5-the-phantom-pain-review?utm_source=IGN%20hub%20page&utm_medium=IGN%20(front%20page)&utm_content=3&utm_campaign=Blogroll http://www.gameinformer.com/games/metal_gear_solid_v_the_phantom_pain/b/playstation4/archive/2015/08/23/metal-gear-solid-v-the-phantom-pain-review-game-informer.aspx http://www.gamespot.com/reviews/metal-gear-solid-v-the-phantom-pain-review/1900-6416224/ Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 24. august 2015 Rapporter Del Skrevet 24. august 2015 (endret) Gleder meg! Bare å vente en ukes tid da. :< Endret 24. august 2015 av Cerb89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. august 2015 Rapporter Del Skrevet 24. august 2015 Jeg er spent på spillet selv, eneste irriterende er at så fort det var Konami istedet for kojima som laget trailer så spoilet de alt, hvertfall viktige karakterer i spillet Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. august 2015 Rapporter Del Skrevet 24. august 2015 Mulig jeg går for konsollversjonen. Har nesten utelukkende spilt på PC/Steam i det siste siden alt er multiplattform og det meste kan se bedre ut på en PC, mens PS4en bare støver ned. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2015 Rapporter Del Skrevet 24. august 2015 Hadde meg en forrykende gjennomspilling av Snake Eater nå i uken, kjenner jeg gleder meg veldig ja. Men at Hayter er ute av gamet sitter langt inne altså.. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. august 2015 Rapporter Del Skrevet 24. august 2015 Enig. Hayter og Snake er tett knyttet sammen i mitt hode, at det nå blir en annen stemme - uansett hvor god jobb Sutherland gjør - så blir det et minus i boka mi. Jeg håper at det er en god grunn til byttet utover at Sutherland er et mer kjent navn, og at det er en plan bak dette, som at man har tenkt til å følge historien frem til konflikten mellom Solid Snake og Big Boss, for i så fall kan ikke de to ha samme stemme. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 24. august 2015 Rapporter Del Skrevet 24. august 2015 Nå ser jeg at PS4-versjonen i det minste har et forsprang på Xbone sin, siden det bare er PS4-versjonen som får 1080p. Ble du glad? 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 24. august 2015 Rapporter Del Skrevet 24. august 2015 Blir xbox one her. Har hatt flere multiplatform, og forskjellen mellom 900p vs 1080p er heller liten, viktigste er at begge kjører i 60 fps. Men hovedgrunnen til valg av konsoll/platform, er at jeg har flest venner på xbox Og alle spill blir bedre med venner Lenke til kommentar
laurell Skrevet 24. august 2015 Rapporter Del Skrevet 24. august 2015 PS4 her.. blir nok en gang på Steam ved et super-salg senere. Hvor bestiller dere fra? Vi gjerne ha spillet på releasedate Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. august 2015 Rapporter Del Skrevet 25. august 2015 Kojima sin lanseringstrailer, som er spoiler fri! Ja det er en metal gear der, men såpass forventer man etter tittelen å dømme https://www.youtube.com/watch?v=1hKbUXn4CL4 Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 25. august 2015 Rapporter Del Skrevet 25. august 2015 Noen som har forhåndsbestilling hos elkjøp som har fått bekreftet utsendelse? Ser de har fått inn spillet på nettlager. Hadde vært digg å fått det i helgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå