Gå til innhold

Nytt "Mine innlegg" på plass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HVA er det som skjer...? Brukte nettopp tid på administrere litt (= ta vekk gammelt) og nå ser det ut som all klikkinga har vært forgjeves og jeg har en salig liste med gamle poster.

 

hvis dette fortsette så ville jeg ha lagt til muligheten til å hukka av ALLE synlige for å så ha muligheten til å klikke vekk de jeg ikke vil skal fjernes da jeg har flere jeg ikke vil se enn jeg vil se.

Endret av South_Bridge
Lenke til kommentar

@South_Bridge: Lim inn dette i adresselinja og trykk enter for å merke alle checkboxene

javascript: var input = document.getElementsByTagName("form")[2].getElementsByTagName("input"); for(var i = 0; i < input.length; i++) { if(input[i].type == "checkbox") { input[i].checked = true; } } void(0);

Lenke til kommentar

 

Ahh, fremragende arbeid! Liker godt den lille ekstra luften mellom sidetallene. Oversiktelig og fint. Ser også at mappeikonene er på plass.

 

Helt til slutt savner jeg det gamle, og litt større, ny post-ikonet. Har ingen link til det gamle. Altså er det snakk om dette ikonet: new_post.png

 

Masse ros! :)

 

Edit: Eg fann, eg fann! Denne: post-42993-1271859926,9118_thumb.gif

 

 

Skulle nesten hatt poll på om folk vil ha tilbake det gamle ny post-ikonet, eller hva Dotten? :-)

 

 

Mvh,

Mads

Hva syns folket om dette? Kunne en slik poll være av interesse? :)

Lenke til kommentar

 

Ahh, fremragende arbeid! Liker godt den lille ekstra luften mellom sidetallene. Oversiktelig og fint. Ser også at mappeikonene er på plass.

 

Helt til slutt savner jeg det gamle, og litt større, ny post-ikonet. Har ingen link til det gamle. Altså er det snakk om dette ikonet: new_post.png

 

Masse ros! :)

 

Edit: Eg fann, eg fann! Denne: post-42993-1271859926,9118_thumb.gif

 

 

Skulle nesten hatt poll på om folk vil ha tilbake det gamle ny post-ikonet, eller hva Dotten? :-)

 

 

Mvh,

Mads

Hva syns folket om dette? Kunne en slik poll være av interesse? :)

 

Om ikke "mine innlegg" fikses snart så kanskje vi skulle ha tatt en poll på hvorvidt vi burde få tilbake sånn som det var :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...