Gå til innhold

Nytt "Mine innlegg" på plass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går fortsatt ikke an å fjerne favoritter, eller? Jeg har en tråd jeg ikke husker å ha lagt til der og jeg får ikke fjernet den.

 

Uansett, bra at ting begynner å falle på plass. Likevel syns jeg dere bør fikse plasseringen på filtreringsboksene når dere først holder på med "mine inlegg".

 

f.eks:

 

Nå:

vhqpgw.jpg

 

Forbedring:

2u8bckx.jpg

 

Lenke til kommentar

Forumet har aldri fungert bedre. Jeg vet, for jeg har sittet på toppen av buglister og alt annet. Aldri før har så mye blitt gjort og jobbet med i kulissene.

 

Om jeg er fornøyd? Selvfølgelig ikke, er så mye bra forslag og fortsatt ting som må fikses, men jeg må si de siste ukene har vært deilig fordi det for første gang føles som forumet er i bevegelse og utvikling. Og alt som gjøres er basert på tilbakemeldinger og ønsker brukerne har presset på med i år og dager.

 

Jeg er så giret for de kommende månedene, fordi vi også får frigjort litt mer tid til administrative gjøremål (som har vært en virkelig utilgivelig flaskehals i all tid).

 

DJ_Dark: Litt triggerhappy nå eller? Nye mine-innlegg er jo bedre enn noensinne og Mads mekker for harde livet basert på feedback på den. Skål ;)

Lenke til kommentar

Ahh, fremragende arbeid! Liker godt den lille ekstra luften mellom sidetallene. Oversiktelig og fint. Ser også at mappeikonene er på plass.

 

Helt til slutt savner jeg det gamle, og litt større, ny post-ikonet. Har ingen link til det gamle. Altså er det snakk om dette ikonet: new_post.png

 

Masse ros! :)

 

Edit: Eg fann, eg fann! Denne: post-42993-1271859926,9118_thumb.gif

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Ahh, fremragende arbeid! Liker godt den lille ekstra luften mellom sidetallene. Oversiktelig og fint. Ser også at mappeikonene er på plass.

 

Helt til slutt savner jeg det gamle, og litt større, ny post-ikonet. Har ingen link til det gamle. Altså er det snakk om dette ikonet: new_post.png

 

Masse ros! :)

 

Edit: Eg fann, eg fann! Denne: post-42993-1271859926,9118_thumb.gif

 

 

Skulle nesten hatt poll på om folk vil ha tilbake det gamle ny post-ikonet, eller hva Dotten? :-)

 

 

Mvh,

Mads

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...