Gå til innhold

Nytt "Mine innlegg" på plass


Anbefalte innlegg

Om ikke "mine innlegg" fikses snart så kanskje vi skulle ha tatt en poll på hvorvidt vi burde få tilbake sånn som det var :p

Hva savner du ved funksjonen? Finnes det forbedringspotensiale? Funksjonen er, i mine øyne, særs bra slik den er nå. :)

Det stemmer jeg for ihvertfall

Hva stemmer du for?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om ikke "mine innlegg" fikses snart så kanskje vi skulle ha tatt en poll på hvorvidt vi burde få tilbake sånn som det var :p

Hva savner du ved funksjonen? Finnes det forbedringspotensiale? Funksjonen er, i mine øyne, særs bra slik den er nå. :)

 

Det gjør jo ikke det... det er EPIC FAIL etter min mening. Ser kanskje bedre ut men det hjelper ikke en dritt når det ikke funker. Jeg har en del tråder på mine sider, mange av de vil jeg bare ha ignorert bort så jeg kan sjekke updates på samtaler/tråder jeg leser. Noen tråder krever bare et svar på et spm og så er det ferdig... jeg vil jo ikke ha den liggende sammen med det andre da. Så for tiden er "mine innlegg" flodda med drit og ting er veldig ustrukturert. Å sortere på dato og shit er ikke godt nok da noen samtaler går veldig langt tilbake sammenlignet med det jeg nevnte at jeg feks svarer på en ting så er den saken ut av verden.

Endret av South_Bridge
Lenke til kommentar
Om ikke "mine innlegg" fikses snart så kanskje vi skulle ha tatt en poll på hvorvidt vi burde få tilbake sånn som det var :p

Hva savner du ved funksjonen? Finnes det forbedringspotensiale? Funksjonen er, i mine øyne, særs bra slik den er nå. :)

 

Slå sammen mine innlegg og favoritter sånn at det som står der stemmer, men regner med at dette skal gjøres...

 

Bare så snodig at de gidder lage teksten til funksjoner som ikke finnes.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...