Gå til innhold

CL: 06.04.10 FC Barcelona vs Arsenal, Camp Nou


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nasri kan lett overta Cesc sin plass, Cesc er ikke den viktigste spiller på laget. Det er Song, det synes jeg. Naturligvis Cesc er bedre enn Nasri, men sistenevnt kan også gjøre en god jobb.

 

Det jeg frykter er at vi blir avhengig av hans form, det har han ikke vist i det siste. Sist gang han var god, var mot Porto. Ellers synes jeg at han holder ballen altfor lenge og det ender ofte at han ødelegger bakrom for oss. Han kan ikke bli sammenlignet med Cesc, når vi kommer til en spiller som kan avgjøre en kamp alene. Det er en liten mangel vi mangler på vårt lag. Cesc er en av de få på vårt lag. Vil Nasri klare å overta hans plass? Det får vi se imorra.

 

 

Det er en annen ting som jeg håper på, at andre spillere hjelper Bendtner mer. Han er ofte alene i toppen, vinner ofte ballen og hva skjer deretter? De andre gidder aldri å løpe opp og støtte ham, ei løpe forbi forsvarsrekka og få ballen i bakrom. Klarer Arsenal det?

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Tror nok Campbell starter.

 

"That is a decision I have to make after speaking to him tomorrow," said the manager. "Today he was still not completely available although he managed to get a warm-up. To go into such a game you must be completely fit or not play at all."
Lenke til kommentar

Tror nok Campbell starter.

 

"That is a decision I have to make after speaking to him tomorrow," said the manager. "Today he was still not completely available although he managed to get a warm-up. To go into such a game you must be completely fit or not play at all."

 

Tror nok jeg også. Skal vi liksom stille med Silvestre? Sier seg selv at det ikke funker mot Messi & co. Vi har faktisk ingen andre alternativer. Bartley kan jo ikke spille en slik kamp.

Lenke til kommentar

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1263868/Its-impossible-Barcelona-lose-Arsenal-Goalkeeper-Victor-Valdes-taunts-Gunners.html?ITO=1490

 

Får håpe flere spillere har denne holdningen at de ikke kan tape. Da har vi en enda større mulighet om de slapper av litt. Jeg tror at nøkkelen til å gå videre er å gå hardt ut og få et tidlig mål slik at Barca må angripe. Da kan det fort bli flere mål via kontringer.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Det blir utrolig vanskelig kamp mot Barcelona. Helt utrolig å se hvor mange spillere som er ute ikke blir klar mot Barcelona. Vi må putta hvertfall 1 mål. De spillerne jeg mener og sikkert flere andre mener som kan virkelig true barca er vel Nasri og Walcott. Dansken må ha gode spillere rundt seg, for å selv gjøre det bra. Hvis ikke Nasri klarer å skape trøbbel, så sliter vi. Så håper jeg for guds skyld at Walcott ikke har DEN dagen. Altså der han ikke vet hva han skal gjøre med ballen...

 

Come on !

Lenke til kommentar

I dag vinner vi! Stopperne som sannsynligvis spiller for Barca i dag er bare 1.79 og 1.82. Bendtner er 1.94. Innleggene våre MÅ derfor være gode, da vil vi ha en stor fordel. Zlatan er også ute, så de må spille med Bojan på topp. Han er et stort talent, men mot Vermaelen og Campbell tror jeg han er sjanseløs. Messi hadde vi god kontroll på forrige uke, og det tror jeg vi vil ha i dag også. Håper vi stiller med dette laget:

 

Manuel Almunia

Emmanuel Eboue - Sol Campbell - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy

Samir Nasri - Denílson - Abou Diaby

Theo Walcott - Nicklas Bendtner - Tomas Rosicky

 

  • Almunia var strålende forrige kamp.
  • Forsvarsrekken er verdensklasse.
  • Med Nasri i Cesc-rollen slo vi Porto 5-0.
  • Denilson var en av våre beste forrige kamp.
  • Abou Diaby var ikke på sitt beste i forrige kamp, men han har fått seks dagers hvile og er
  • forhåpentligvis tilbake i toppform.
  • Walcott snudde forrige kamp nærmest på egenhånd.
  • Bendtner er et hode høyere enn begge stopperne til Barca, og kommer til å være en viktig trussel i
  • luftrommet.
  • Rosicky var strålende mot Wolves på lørdag.

 

Derfor vinner vi 2-1. Bendtner og Nasri scorer hvert sitt mål.

 

Edit: Førstepost oppdatert.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Vi har 9 spillere utilgjengelig, og likevel kan vi stille med det laget der! Må si vi egentlig har en rimelig bred tropp. Det laget der kan klare det, men jeg tror vi er spesielt avhengige av et par ting:

 

-Diaby må ha dagen.

Hvis han spiller som han gjorde i forrige møte med Barcelona kommer ikke den midtbanen der til å holde i det hele tatt.

 

-Almunia må holde seg tabbefri.

Hvis han står som han gjorde i første omgang forrige kamp kan dette gå veien, men tror ikke vi kan reise oss etter enda en Almunia-tabbe.

 

Hvis disse to spillerne presterer tror jeg vi har en sjanse til å vinne dette. Dette oppgjøret blir sykt!

Lenke til kommentar

Jeg er like usikker på denne kampen som jeg var på forrige. Kan gå alle veier. Vi kan spille bra, og hamle opp med de, eller vi kan bli pisset på. Hadde dog vært helt utrolig moro om vi kan matche nivået og virkelig lage en sinnsykt thriller av en kamp. Krysser fingrene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...