Gå til innhold

CL: 06.04.10 FC Barcelona vs Arsenal, Camp Nou


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en skikkelig ekkel følelse foran denne kampen. Almunia, Silvestre og Denilson er enorme usikkerhetsmomenter. Diaby og Walcott kan også fort finne på å spille ræva.

 

Frykter stygge sifre om Barcelona skulle score tidlig. Jeg anser at vår eneste mulighet er å gå offensivt ut og score innen 20min uten å slippe inn noe.

Lenke til kommentar

Inter er nå videre til semifinalen.

 

Inter imponert meg ikke nevneverdig mot CSKA. Nå har jeg ikke sett begge kampene fra start til slutt, men synes Inter er et lag vi bør kunne slå over to kamper.

I den første kampen overkjørte Inter CSKA totalt og kunne fort ha vunnet med 5-6 mål. Kampen i kveld led av et tidlig Inter-mål, ikke vits i å satse når du allerede er videre ;)

Lenke til kommentar

Silvestre kan for alt vi vet spille en solid kamp. Han har jo ikke imponert noe særlig, men Almunia greide jo å skjerpe seg i en hel omgang sist, kanskje skjer det med Silvestre også?

Er så sikker som man kan bli på at Silvestre ikke stokker beina når Messi (og de fleste andre) lurer han uti lynga. Han lager selvmål, nesten klokkesikker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Er redd det blir veldig stygge sifre i dag ja. Tipper tre, fire null i favør Barcelona.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...