Gå til innhold

Aprilfest 2010 - Trondster - Bare barnemat


Anbefalte innlegg

Var ute langs mosen på vei hjem, og tok et par bilder av "svanesjøen" - et område med plenty av svaner, gjess og alt mulig annet..

 

Falt for han her - kunne det ikke være moro å photoshoppe inn noen custom number plates på en svane - litt mer prangende enn de teite, små benringene?

 

15. April - Pimped

post-71211-1271362746,1128_thumb.jpg

ISO 100, 125mm, f/2.8, 1/1250s

 

Se spoiler for 100% crop av hvordan nummerskiltet egentlig så ut. :)

 

 

Vel - "smart sharpen" er da photoshopping det også? (Eneste "photoshopping" på originalen, altså. Resize og smart sharpen. Syntes bare bildet på en eller annen måte så "fake" ut..) :fun:

post-71211-1271362819,1461_thumb.jpg

 

 

Svanesjøen...

post-71211-1271362843,3172_thumb.jpg

Morsomt - endelig et skikkelig bruksområde for negative clarity - her på -33

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frikort i går - slitsom dag. Ikke bedre natt til i dag - fik trillet litt ut i morges ved 03-tiden. ..Så falt de endelig til ro, i alle fall. Fant så ut at barnevognen var defekt.

Nuvel. Fikk derfor en liten snartur over bekken til Malmö, og tok en liten stopp på veien tilbake da jeg så lyset. :)

 

 

17. April - Rimfrost

post-71211-1271537635,9346_thumb.jpg

ISO 100, 125mm, f/2.5, 1/2000s

 

Syntes lyset var nydelig, jeg, selv om jeg ikke fikk øyeblikket da solen lyste opp brovaierene - var på vei tilbake til bilen..

 

post-71211-1271537631,5576_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar

Takker for oppmuntrende kommentarer - inspirerer i en travel dobbel bleieskift-hverdag hvor man må ta med læppisen på badet under tannpussen for å få tid til å lese forum.. :)

 

Har tatt bilde for i dag, da, men jeg lurer på om sjelene på akam er for sarte.. ;)

Det for uansett vente til i morgen.

 

Takk for kommentarer - oppmuntringen og tilbakemeldingene gjør det mulig å finne tid til å fullføre! :thumbup:

Lenke til kommentar

"Pimped": Det der så rimelig upraktisk og ubehagelig ut. Men det kan godt være det er siste svanesang i miljøet for alt jeg vet. Noe utspekulert å blande inn en stokkand midt blandt svanene da.

"Rimfrost": Meget vakkert. Med det lyset og den komposisjonen kan det jo bare bli en vinner ut av det hele.

Lenke til kommentar

"Pimped": Det der så rimelig upraktisk og ubehagelig ut. Men det kan godt være det er siste svanesang i miljøet for alt jeg vet. Noe utspekulert å blande inn en stokkand midt blandt svanene da.

Jo - har hørt det er gode penger å tjene på Stokk Photography, så det var på tide å prøve.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...