Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Tok kontakt med technay igjen og de sa de skulle ta det inn. Får legge inn en bestilling på radiator, vifter, res og noen nipler nå i helgen. Sakte men sikkert få en stillegående rig.

 

Techbay har ekstremt god service, samt bra utvalg. Er det noe de ikke har er de behjelpelige med å skaffe. Snart ferdig med min første custom vannkjølte, forholder meg nesten utelukkende til dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Tok kontakt med technay igjen og de sa de skulle ta det inn. Får legge inn en bestilling på radiator, vifter, res og noen nipler nå i helgen. Sakte men sikkert få en stillegående rig.

 

Techbay har ekstremt god service, samt bra utvalg. Er det noe de ikke har er de behjelpelige med å skaffe. Snart ferdig med min første custom vannkjølte, forholder meg nesten utelukkende til dem.

 

Har brukt dem mye før og godt fornøyd med servicen der. Velkommen til en vannkjølt PC verden. Var det jakten på stillhet eller ytelse som brakte deg hit? 

Lenke til kommentar

Er det vanlig at AiO blir sånn her etter et par år? :)

 

attachicon.giforca-image-1503070615348.jpg_1503070615758.jpeg

 

Edit: er det noe poeng i å f.eks. spare på radiatoren til slike? Jeg oppdaget dette fordi pumpen synes å være halvdød.

 

Tja, for AIO kan det være det. Der spares det vel ofte der det kan spares. Hvis du har en god del varme i området der så morkner nok gummien opp en del. 

Lenke til kommentar

 

Mest ytelse og look. Har thermaltake p5 case, så da måtte jeg ha custom kjøling ellers ville det ikke sett ut..

 

Også spent på hvordan klokkinga blir i forhold til aio kjøling som jeg har nå.

 

Lov å slenge ut litt bilder, gratulerer med nytt oppsett :)

 

 

Da har jeg forhåpentligvis lyktes å legge ut bilde.

 

Dette er så langt jeg har kommet foreløpig. Er endel jobb om dagen så får ikke fullført ennå. Legg også merke til det praktiske bordet jeg jobber på...

post-108143-0-42360900-1503153029_thumb.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja tenkte jeg ville prøve noe annet denne gangen uten å måtte modde veldig mye selv, så da var det caset et greit valg :)

 

Har slitt litt med røra da disse er ekstremt tunge. Er rør fra barrow, men ser ut til at de sitter der de skal nå.

 

Videre er jeg spent på viftene. Har kjøpt vifter fra Jonsbo. Finner ikke mye info om de, men de skal funke bra som radiatorvifter ifølge techbay. Skal se om jeg får tatt et bilde i mørke senere. Har faktisk ikke sjekket hvordan de ser ut i mitt build ennå.

Lenke til kommentar

Leak testa i dag og støtte på noen problemer noen små lekkasjer. Den første lekken var nede ved y-splitteren, hvor en o-ring ikke var til stedet. Tok o-ring fra en annen fitting jeg hadde til overs og dermed ble den første lekkasjen løst. I tillegg hadde jeg ikke festet en plugg under reservoaret tilstrekkelig, så her lakk det også. Begge disse er fikset så håper jeg resten av leak testinga går greit  :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...