Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

O-ringer!

 

 

Takker meget for tipset!

 

kjøpte meg 3 stk (en for hver disk) skjøtestykker for 75mm avløpsrør på biltema. (87270), og tok pakningene fra disse. Pakningene her passet greit i harddiskrammene i NZXT 810 når jeg fjerna brakettene rundt selve diskene, og klemte diskene inn i ramma, men gummipakningene i stede for orginal brakett! Stille ble det :mrgreen:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Prøver meg her, selv om det er kanskje litt off topic. 

Noen som vet hvor jeg kan få tak i viftefester for 180-230mm vifter til Mo-Ra 3 420 radiator? 

 

Dette tenker jeg på. Innser at jeg kanskje ikke har noe valg og må bestille fra utlandet. I så fall, noe sted som selger de billigere enn 30 € + 30 € for frakt? 

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med vifter til radiatorer og gjerne har noen anbefalinger?

Har tenkt å ha vannkjøling på neste pc og er en som hater lyd, spesielt viftestøy. Har nå noen NF-A14 PWM og en NF-F12 PWM og kan si meget sikkert at NF-F12 lager for mye støy ved 1300RPM, samt A14 er i grenseland ved 1000RPM.

Tenkte å ha 2stk 360mm radiatorer til å begynne med.

Lenke til kommentar

Nidec, EK Vardar, Noiseblocker (vanlig eller Eloop) og Noctua (alle) burde ta deg litt på vei, selges av Techbay, Digitalimpuls og komplett. Etter det så velger du bare hastighetene du vil ha og eventuelt PWM eller vanlig. Jeg liker det vanlige spenneningsregulerte, men dette er opp til hver enkelt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...