Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Lyst på Aquaero 6XT jeg nå. Veit ikke helt hvorfor, så skjønner åssen du har det. Har også litt lyst på nytt kabinett. :p

Fase, x cpu og en tx til når du kommer hjem nå hagen :D
Dropper fase tror jeg, blir for mye bråk. Men mulig blir nytt kabinett. Blir vel det på deg også? Syns jeg hørte du sa at du liker svart/gult, særlig LD Cooling? ? Endret av bshagen
Lenke til kommentar

 

 

Lyst på Aquaero 6XT jeg nå. Veit ikke helt hvorfor, så skjønner åssen du har det. Har også litt lyst på nytt kabinett. :p

Fase, x cpu og en tx til når du kommer hjem nå hagen :D
Dropper fase tror jeg, blir for mye bråk. Men mulig blir nytt kabinett. Blir vel det på deg også? Syns jeg hørte du sa at du liker svart/gult, særlig LD Cooling? ?

Haha, rød og svart som gjelder ;) Nei nå som endelig blokkene er på skal det ikke byttes noe før det blir Pascal og ny cpu :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Lyst på Aquaero 6XT jeg nå. Veit ikke helt hvorfor, så skjønner åssen du har det. Har også litt lyst på nytt kabinett. :p

Fase, x cpu og en tx til når du kommer hjem nå hagen :D
Dropper fase tror jeg, blir for mye bråk. Men mulig blir nytt kabinett. Blir vel det på deg også? Syns jeg hørte du sa at du liker svart/gult, særlig LD Cooling? ?
Haha, rød og svart som gjelder ;) Nei nå som endelig blokkene er på skal det ikke byttes noe før det blir Pascal og ny cpu :)

Det er nå bare et par-tre mndr til. (ca) ??

Lenke til kommentar

Har liksom aldri tenkt på stabilitet med Aquaeroen min. Den gjør sin greie når den får strøm, og er ikke avhengig av aquasuite for å fungere sånn som den skal. Ei heller har jeg opplevd aquasuite som spesielt ustabilt. Null problem når jeg kjørte den direkte på den klokkede maskinen min. Nå har jeg gått over til å koble den til esxi-serveren, da den var nærmere, og lange usb-ledninger er litt unødvendig og trøblete i seg selv.

Lenke til kommentar

Jeg syns kanskje ikke det er det mest intuitive programmet jeg har noen gang prøvd, men man blir greit vant med det, det byr på mange funksjoner.

 

Som J-O over her sier, så har ikke jeg heller hatt noe problemer med det, ikke som jeg kan huske i farta. Fint og stabilt, og ikke så stort heller, ligger å rusler i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Hva tenker dere om dette oppsettet? (Må beklage mine nokså fraværende paint-ferdigheter :p) Blir når jeg får kjøpt skjermkortblokk.

Det er et relativt lite kabinett (Fractal Define S), så mye utnytte plassen. Synd å la radiatorplassen i front ikke være i bruk. Merker jeg trenger mer kjøling av systemet. Har bestilt et naked-ivy-sett, så får se om jeg blir fornøyd etter det.

 

Litt skeptisk til å la radiatoren pushe varmluft inn i kabinettet, men tenkte jeg kunne unngå noe av dette, ved å la den store 360-radiatoren kjøle ned vannet først. 

Res/Pumpe-kombo, og den må nesten monteres til å pumpe ut vertikalt. 

 

Rød piler indikerer vannstrøm, blå piler er retning på vifter.

 

 

post-359921-0-11372800-1441802588_thumb.png

Nåværende oppsett

post-359921-0-70096400-1441802359_thumb.png

Mulig oppgradering

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...