Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå som i5`en muligens blir solgt så skal jeg kjøpe noen vifter.

 

Tenkte enten EK vardar, eller NB eloop. Hørt at Eloop funker ikke så bra vannrett, mens loddrett er greit. Noen som kan si noe om det?

 

Hva ville dere valgt av de to viftene der til XTX 360? Kun push i førsteomgang iallefall.

 

Prøvd å google, men å google om vifter er vanskelig :p Not a damn shit usually shows up.

Har 2 stk eloop B12-2, bare noen dager brukt, hvis du er interessert.

Lenke til kommentar

 

Nå som i5`en muligens blir solgt så skal jeg kjøpe noen vifter.

 

Tenkte enten EK vardar, eller NB eloop. Hørt at Eloop funker ikke så bra vannrett, mens loddrett er greit. Noen som kan si noe om det?

 

Hva ville dere valgt av de to viftene der til XTX 360? Kun push i førsteomgang iallefall.

 

Prøvd å google, men å google om vifter er vanskelig :p Not a damn shit usually shows up.

Har 2 stk eloop B12-2, bare noen dager brukt, hvis du er interessert.

 

Kommer ann på pris osv, For siden jeg skal bestille 3 stk så blir frakta uansett like mye med 1 eller 3stk. Og frakta med 2 vifter blir sikkert litt også? Altså at det ikke sparer meg noe spess. :p:)

Lenke til kommentar

 

 

Nå som i5`en muligens blir solgt så skal jeg kjøpe noen vifter.

 

Tenkte enten EK vardar, eller NB eloop. Hørt at Eloop funker ikke så bra vannrett, mens loddrett er greit. Noen som kan si noe om det?

 

Hva ville dere valgt av de to viftene der til XTX 360? Kun push i førsteomgang iallefall.

 

Prøvd å google, men å google om vifter er vanskelig :p Not a damn shit usually shows up.

Har 2 stk eloop B12-2, bare noen dager brukt, hvis du er interessert.

 

Kommer ann på pris osv, For siden jeg skal bestille 3 stk så blir frakta uansett like mye med 1 eller 3stk. Og frakta med 2 vifter blir sikkert litt også? Altså at det ikke sparer meg noe spess. :p:)

 

 

PM 4 u

Lenke til kommentar

Åssen tapper folk systemet for vann? Jeg trudde jeg var lur når je lagde dette og satt inn en tappekran, åpna krana i dag og res tømmer seg og ingen ting mere :p

Du må åpne ett annet sted også slik at det kommer luft til, feks reservoar plugg om du har det

Så må du nok "vugge" kabinettet litt 

Endret av Minhund
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...