Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Laing D5 er blant de aller beste pumpene for PC vannkjøling. De gir godt med flow/løftehøyde og har lang holdbarhet.

 

Litt bedre design på denne enheten enn den gamle X-Res vil jeg si. Det ser ut som det kan være litt enklere å montere den i ulike scenariorer.  PWM-funksjonen er unødvendig i den forstand at de gamle X-Res kunne man stille hastigheten direkte på pumpen. Nå kan man gjøre det i software. Javel, flott men ikke noe spennende. Fordelen med dette må være at man under installasjon slipper å ta hensyn til å montere pumpen slik at man fysisk kommer til justeringen på pumpen.

 

Denne er nok rimelig ny (?) har ikke sett den før. Tommel opp - tror du trygt kan kjøpe den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nylig gått til innkjøp av vannkjøling. For min del, ønsket jeg en mer stillegående pc med god kjøling. Og det ser jo også veldig bra ut!

 

Rent kostnadsmessig, i forhold til ytelse, hvis du ikke driver på svært høyt nivå, lønner det seg overhodet ikke. Det koster jo nokså mye.

 

Men det blir en hobby, det å planlegge en god løsning, få det til å se bra ut samtidig som det fungerer så effektivt som mulig er jo veldig gøy.

Endret av Martin H
Lenke til kommentar

 

 

Hva blir finest tror dere?

 

Hvite nipler og blåt vann?

Hvite nipler og hvit vann?

 

attachicon.gifSnapchat--234791797142137670.jpg

Hvite nipler med blankt vann ;)

 

Av dine alternativer hadde jeg gått for blått vann.

Hvorfor blankt vann? Synes det blir så kjedelig...

 

Jeg liker blankt vann best. Ser stilrent ut. Passer med nesten alt. I tillegg setter det ikke farge på innsiden av CPU og GPU blokk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...