Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Jeg har forsåvidt et HD 7970 (Asus DCII) jeg kunne solgt, og straks den fordømte pakka mi kommer har jeg også to GTX 680er til overs egentlig.

 

Har også en (original pre-CSQ) vannblokk for referanse-7970 liggende. Aldri brukt, som jeg syns er trist, men tenkte jeg kanskje kunne hoppet over til et 280X med en liten maskin senere. En del skjermkort som den vannblokka faktiskt passer med visst.

Endret av Drunkenvalley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, trenger litt mere ytelse enn det Andrull.

 

Jeg har forsåvidt et HD 7970 (Asus DCII) jeg kunne solgt, og straks den fordømte pakka mi kommer har jeg også to GTX 680er til overs egentlig.

 

Har også en (original pre-CSQ) vannblokk for referanse-7970 liggende. Aldri brukt, som jeg syns er trist, men tenkte jeg kanskje kunne hoppet over til et 280X med en liten maskin senere. En del skjermkort som den vannblokka faktiskt passer med visst.

 

 

De 680ene du har til overs, er det vannblokk på dem?

Lenke til kommentar

Jeg har forsåvidt et HD 7970 (Asus DCII) jeg kunne solgt, og straks den fordømte pakka mi kommer har jeg også to GTX 680er til overs egentlig.

 

Har også en (original pre-CSQ) vannblokk for referanse-7970 liggende. Aldri brukt, som jeg syns er trist, men tenkte jeg kanskje kunne hoppet over til et 280X med en liten maskin senere. En del skjermkort som den vannblokka faktiskt passer med visst.

Hva skal du ha for 7970et og blokka? Har du mer 7970-utstyr liggende?

Endret av sevs
Lenke til kommentar

 

Jeg har forsåvidt et HD 7970 (Asus DCII) jeg kunne solgt, og straks den fordømte pakka mi kommer har jeg også to GTX 680er til overs egentlig.

 

Har også en (original pre-CSQ) vannblokk for referanse-7970 liggende. Aldri brukt, som jeg syns er trist, men tenkte jeg kanskje kunne hoppet over til et 280X med en liten maskin senere. En del skjermkort som den vannblokka faktiskt passer med visst.

Hva skal du ha for 7970et og blokka? Har du mer 7970-utstyr liggende?

 

Jeg har også et 7970 (vanlig utgave fra januar 2012 med pre-CSQ vannblokk) jeg kan kvitte meg med, ta kontakt på PM om du er interessert ;)

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

De 680ene du har til overs, er det vannblokk på dem?

 

Sakene står fremdeles i denne maskinen. http://imgur.com/a/SqM9M

Sitter og venter atm på en pakke med delene jeg mangler for denne kassa: http://imgur.com/a/jcCvN

 

Før den er bygd er det nok ikke aktuelt enda å selge dem. Ikke selge skinnet før dyret er skutt som de sier. :p

 

Hva skal du ha for 7970et og blokka? Har du mer 7970-utstyr liggende?

 

Asus 7970 DCII'en er 2 år gammelt nu. Vannblokka har samlet støv, siden jeg satte på luftkjøleren igjen og lånte kortet til en kamerat. Har heldigvis en del thermal pads til over i forsegling, aner ikke hvorfor lengre.

 

Akkurat nu ville jeg gittet på ca 1800 u/frakt for kortet m/ original kjøler+vannblokka (mtp alder og manglende garanti), skjønt jeg har ingen garanti i øyeblikket for at jeg har full pakke med skruer for blokka. Det er en stund siden den ble tatt av. Får nesten kikke over hva som ligger rundt, så mange av de små pakkene med skruer fra EK.

Lenke til kommentar

Driver å finne deler til brodern som nettopp har konfirmert seg. Fant 2x powercolor 7970 stock kjøler med ghz bios til 1800 på bruktmarkedet, og tenkte at ha kunne ta ene og jeg ta ene. Han skal ha mini itx build. Planlegger vannkjøling selv, så tenkte på to stk i cf. Har ikkje råd selv atm, så blir et powercolor 7970 på hver av oss. Han kjøper begge, gir et til meg, og han får en ssd av meg. Hvis jeg får råd etter vannkjøling etc er kjøpt inn, så ser jeg kanskje etter flere 7970er. :)

Endret av sevs
Lenke til kommentar

 

De 680ene du har til overs, er det vannblokk på dem?

 

Sakene står fremdeles i denne maskinen. http://imgur.com/a/SqM9M

Sitter og venter atm på en pakke med delene jeg mangler for denne kassa: http://imgur.com/a/jcCvN

 

Før den er bygd er det nok ikke aktuelt enda å selge dem. Ikke selge skinnet før dyret er skutt som de sier. :p

 

 

 

For en fantastisk rigg btw!

 

Jeg har egentlig ikke tenkt å bytte skjermkortet mitt med det første, da jeg ikke får brukt PCen hele sommerferien anyways, skulle bare undersøke hva folk flest har liggende. :)

 

Jeg kan jo høre om et par måneder om du fortsatt har 680ene dine, og evt. er interissert i å selge dem med vannblokk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...