Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Min subjektiv mening:

 

1: Black ice sr1

2: XSPC RX

3. Alphacool st

4. Ek xtx

 

Ek og Hwlabs(black ice) er lettest å få tak i her i Norge.

 

Edit: Jeg ser at deal.no selger xspc radiator også. De har normalt ikke de på lager, så de bestiller fra utlandet. Kan ta par uker. Det tok 3 uker før jeg fikk min sr1.

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ofte å ser på Martin sine tester. Mannen er genial.

 

On topic, du vil ikke legge merke til forskjellen når du velger de som ligger på toppen. Jeg var i den samme situasjonen da jeg skulle kjøpe en radiator. Så tittet jeg rundt, og fant sr1 560 veldig billig på deal.no. Så jeg slo til med engang. Prisen på sr1 560 har økt med nesten 300 kr siden jeg kjøpte den.

 

Kjøp den radiatoren som er lettest tilgjengelig og til en god pris. Om du ikke skal kjøre 1800rpm+ vifter, så vil st, sr1, rx, xtx yte omtrent det samme. Har hatt mange forskjellige radiatorer, og jeg syns kvaliteten på black ice sine er veldig bra.

Genialt, da blir det 2x Alphacool på meg :)

Lenke til kommentar

Har kikket på noen av disse Spesielt RX240, men da må jeg finne en plass som selger både den og Alphacool. Jeg klarte å finne tak i den testen jeg leste. Er det noen som har vært borti denne siden før? Ser jo veldig proff ut de testene i hvertfall..

 

http://martinsliquidlab.org/2012/05/01/alphacool-nexxxos-st30-360-radiator/4/

 

radthermalbarcharts6.png

 

600RPM og 1000RPM ser jo svært lovende ut for min del i hvertfall! Og den er jo helt midt på treet på 14000RPM også.

 

Noen som vet hva "10C" refererer til? Jeg fant det ikke i artikkelen, og det er jo essensielt for å vite hva han faktisk måler... :)

 

Jeg er for grundig testing, men da bør forklaringene være enkle (og i det minste til stede).

Lenke til kommentar

Gå heller for sr1, du vil ikke angre.

Jeg får den ikke i slim, og siden jeg skal pakke alt inn i Corsair sitt midget kabinett (350D) så må det være slanke saker :D Fant dem på Amazon da, men de sender ikke til norge, så jeg sendte mail og spurt eom de kunne åpne for det. Da tar vell Amazon seg av alt av moms og slikt? :D

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...