Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har CW611, funker knall den :)

 

 

Har ikke du Masterkleer da? Masterkleer = Tygon, og dem er kjent for mye clouding...

Masterkleer og Tygon er da to forskjellige . Masterkleer er jo så vidt jeg vet bra når det gjelder clouding, Tygon derimot er ikke så bra. Da må man over på den nyere Tygon E1000 serien

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale meg noen radiatorer?

 

- 280mm slim radiator for low-speed fans

- 240mm vanlig radiator for low-speed fans

 

Det jeg har funnet til nå er Alphacool NexXxoS ST30 Full Copper, i hhv 240 og 280 mm.

Fant en test der de vistnok var kickass. Vet dere om noen alternativer til disse?

Tenkte å skaffe en Sånn NexXxoS 480 ST60, men er jo ingen som har den på lager! :(

Lenke til kommentar

Black ice sr1 serien

XSPC rx serien

Ek xtx seiren( Personlig så syns jeg kvaliteten på ek radiatorene er ikke helt bra)

Har kikket på noen av disse Spesielt RX240, men da må jeg finne en plass som selger både den og Alphacool. Jeg klarte å finne tak i den testen jeg leste. Er det noen som har vært borti denne siden før? Ser jo veldig proff ut de testene i hvertfall..

 

http://martinsliquidlab.org/2012/05/01/alphacool-nexxxos-st30-360-radiator/4/

 

radthermalbarcharts6.png

 

600RPM og 1000RPM ser jo svært lovende ut for min del i hvertfall! Og den er jo helt midt på treet på 14000RPM også.

Lenke til kommentar

Er ofte å ser på Martin sine tester. Mannen er genial.

 

On topic, du vil ikke legge merke til forskjellen når du velger de som ligger på toppen. Jeg var i den samme situasjonen da jeg skulle kjøpe en radiator. Så tittet jeg rundt, og fant sr1 560 veldig billig på deal.no. Så jeg slo til med engang. Prisen på sr1 560 har økt med nesten 300 kr siden jeg kjøpte den.

 

Kjøp den radiatoren som er lettest tilgjengelig og til en god pris. Om du ikke skal kjøre 1800rpm+ vifter, så vil st, sr1, rx, xtx yte omtrent det samme. Har hatt mange forskjellige radiatorer, og jeg syns kvaliteten på black ice sine er veldig bra.

Lenke til kommentar

Har kikket på noen av disse Spesielt RX240, men da må jeg finne en plass som selger både den og Alphacool. Jeg klarte å finne tak i den testen jeg leste. Er det noen som har vært borti denne siden før? Ser jo veldig proff ut de testene i hvertfall..

 

http://martinsliquidlab.org/2012/05/01/alphacool-nexxxos-st30-360-radiator/4/

 

 

 

600RPM og 1000RPM ser jo svært lovende ut for min del i hvertfall! Og den er jo helt midt på treet på 14000RPM også.

Wow! Da kjøper jeg heller EK XTX 480, yter jo nesten like bra, jo og den finnes jo i Norge :D

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Er ofte å ser på Martin sine tester. Mannen er genial.

 

On topic, du vil ikke legge merke til forskjellen når du velger de som ligger på toppen. Jeg var i den samme situasjonen da jeg skulle kjøpe en radiator. Så tittet jeg rundt, og fant sr1 560 veldig billig på deal.no. Så jeg slo til med engang. Prisen på sr1 560 har økt med nesten 300 kr siden jeg kjøpte den.

 

Kjøp den radiatoren som er lettest tilgjengelig og til en god pris. Om du ikke skal kjøre 1800rpm+ vifter, så vil st, sr1, rx, xtx yte omtrent det samme. Har hatt mange forskjellige radiatorer, og jeg syns kvaliteten på black ice sine er veldig bra.

Gidder du å sette opp en liten liste?

1: Black ice

2. etc...

osv...

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...