Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Saken er at den har stått på siden juni 2011, aldri blitt tatt av siden da. Og det lå mye lavere i temperatur da. Eneste jeg har gjort er å bytte hovedkort, cpu og ram, som gjorde at jeg måtte endre loopen betraktelig, men jeg har fjerna to MOSFET-blokker og en NB/SB-blokk, samt lagt til en 120-rad ekstra (360 istedet for 240).

 

Virker merksnodig.

Har du sjekket at alle skruen sitter og at ikke skjermkortet har bøyd seg? Har du åpnet blokka og sjekket at den ikke er tett eller full av skit over GPU?

 

Jeg ville tatt blokka av og sjekket den og da får du samtidig skiftet kjølepata og montert den rett igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var 350D og 4 Noctuavifter på tur i Posten. Komplett.no timesalg <3

Jeg fant en guide på hvordan man kan farge viftene ved hjelp av tekstil farger. Noen som har prøvd dette? Noctuaviftene er jo latterlig stygge i fargen, men kongen på haugen mtp lyd, så da valgte jeg dem over de mye stiligere Corsair Viftene, så nå må jeg får dem til å se bra ut :)

Lenke til kommentar

Da var 350D og 4 Noctuavifter på tur i Posten. Komplett.no timesalg <3

 

Jeg fant en guide på hvordan man kan farge viftene ved hjelp av tekstil farger. Noen som har prøvd dette? Noctuaviftene er jo latterlig stygge i fargen, men kongen på haugen mtp lyd, så da valgte jeg dem over de mye stiligere Corsair Viftene, så nå må jeg får dem til å se bra ut :)

Det kommer til å bli veldig stille med "riktig" PSU og GPU :)

 

Du burde ventet på Noctua sine Svarte vifter :p

Lenke til kommentar

Da var vannblokk til rampage 4 extreme bestilt fra Digitalimpus og tusen takk for fantastisk service/pris.

 

Mangler kun vann på hk, så er hele pc'en kjølt med vann(minus rambrikkene).

 

Demonterte cpu blokka og den var nesten helt tett. Anbefaler de som har ek supremecy blokk å rense blokka jevnlig. Forrige gang var det helt tett da jeg åpnet den.

 

 

post-74183-0-38736600-1379084303_thumb.jpg

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Da var vannblokk til rampage 4 extreme bestilt fra Digitalimpus og tusen takk for fantastisk service/pris.

 

Mangler kun vann på hk, så er hele pc'en kjølt med vann(minus rambrikkene).

 

Demonterte cpu blokka og den var nesten helt tett. Anbefaler de som har ek supremecy blokk å rense blokka jevnlig. Forrige gang var det helt tett da jeg åpnet den.

 

 

Jeg koblet bare av slangene på Supremacy'n min og brukte støvsugeren for å få ut det som lå der. Det funket fint og man slipper å ta av blokka :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...