Snuggis Skrevet 10. november 2018 Rapporter Del Skrevet 10. november 2018 Bestemte meg for å jobbe med 5.3 istedenfor siden jeg snart tenkte meg avgårde. [email protected] (load hwinfo) Justerte også cache ratio til 47. Max temps 69-74-76-80-70-77 med en romtemperatur på 25 grader etter 15min med RealBench. Kjørte også 5 runder Cinebench. Er vel bare å sette RealBench på noen timer med stress test da Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 10. november 2018 Rapporter Del Skrevet 10. november 2018 Hvorfor? Kan du ikke bare spille litt? Eller må den være stabil for noe annet ? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 10. november 2018 Rapporter Del Skrevet 10. november 2018 For øyeblikket har jeg ikke grafikkort å spille med, så det er jo en ting. Så passer det jo greit å bare la PCen stå og stress teste når man ikke er hjemme allikevel:) Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 10. november 2018 Rapporter Del Skrevet 10. november 2018 Hehe .. ble mildvær her igjen, så trengs ikke akkurat nå ? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 10. november 2018 Rapporter Del Skrevet 10. november 2018 Haha Jobber med anskaffelsen, men når jeg ikke vil ha kortet vertikalt i kabinettet, så er det noen begrensninger i forhold til bruk av vannblokk. Så får det jo være grenser for hvor mye man skal gidde å gi for et kort også. Kanskje man må håpe på noe bra tilbud om knappe to uker Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 Da blir det testing av Bykski radiator etterhvert. Det blir jo artig! Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 Da blir det testing av Bykski radiator etterhvert. Det blir jo artig! Spennende, fysen på å teste selv også. Fra ali? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 Da blir det testing av Bykski radiator etterhvert. Det blir jo artig! Link? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 (endret) Spennende, fysen på å teste selv også. Fra ali? Er ganske spent. Kanskje mest på hvor lang tid det tar før den kommer. Noen ganger har jeg fått pakke på under en uke, andre ganger oppe i 2 måneder Fra ali ja. Link? https://www.aliexpress.com/item/Bykski-B-RD360-TN-360mm-Single-Row-Radiators-28mm-Thickness-Standard-Water-Cooling-Radiators-Suitable-For/32868785564.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.707b4c4dNhk1zo Handlet på tilbud selv, så den burde akkurat klare å snike seg under mva grensa Endret 14. november 2018 av 6u4rdi4n 1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 Hva kostet den på tilbud? Har så mange ekstra blokker og en ekstra laing pumpe liggende så fikk lyst å vannkjøle en av de andre pc'ene Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 Jeg betalte $24.37 pluss frakt Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 Jeg betalte $24.37 pluss frakt Nice! Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 Ja, syns det var ganske bra pris, så da måtte jeg kjøpe en for å prøve. Bykski skal jo ikke være så dårlig saker heller! Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 Skal være ganske bra etter det jeg har lest Skal prøve å jøde til meg en slik selv! Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 Gjør det! Må se om jeg kanskje får skaffet meg noen nye vifter til den. Har liggende noen eloops, men den ene har en tendens til å lage litt "skranglelyd" innimellom ved lav RPM. Løses fort, men fortsatt irriterende. Pluss at de bråker fort hvis det blir for kort avstand mellom fronten av vifta og radiator eller hva det nå enn er den er montert i. Push hadde kanskje funket bra dog. Kunne byttet om litt og montert de i push på topp radiatoren. Har siklet litt på Noctua NF-A12x25, men fy flate for en pris! Må også endre litt i forhold til pumpe og tank for å få plass til Bykski radiatoren når den kommer. Har i dag Swiftech MCP35X2 med et ~20mm adapter og et 21cm reservoar, og det får ikke plass i høyden med en 63mm radiator med vifter på i toppen, samme hvor smal den andre radiatoren er Kan alltids koble de fra hverandre og ha slange i mellom, men liker best å ha tanken montert rett på pumpa. MCP35X2 har ganske stort fotavtrykk, og er definitivt enklest å bare ha stående på bunnen av kabinettet. Har en singel D5 liggende som jeg tror jeg heller skal ordne en topp og en tank til og feste med brakett på radiatoren på sideveggen, forhåpentligvis uten at det skal koste skjorta. Noen tips og eller forslag? Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 Ligner veldig på coolgate eller hva de het igjen. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 (endret) Noen her inne som skal bli kvitt et skjermkort med vannblokk 1070ti, 1080, 1080ti evt RTX kort? Endret 18. november 2018 av VegardBS Lenke til kommentar
Toad Skrevet 16. november 2018 Rapporter Del Skrevet 16. november 2018 Har et Gigabyte 1080 WINDFORCE OC 8G med EK fullcover til overs, send en pm elns om du er interessert. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 18. november 2018 Rapporter Del Skrevet 18. november 2018 Er vel ikke noen som skal bli kvitt et 1080 Ti kort da? Har allerede en EK-FC Geforce GTX FE blokk liggende Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 19. november 2018 Rapporter Del Skrevet 19. november 2018 Har et std. sidepanel til mitt Define R5, og som dere ser så er radiatoren akkurat litt mindre enn det sidepanelet er.. Om jeg hadde kuttet ut sidepanelet og hengt radiatoren på panelet, slik at den blåse luften inn mot maskinen, ville det vært en idé? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå