Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende, fysen på å teste selv også.

Fra ali?

 

Er ganske spent. Kanskje mest på hvor lang tid det tar før den kommer. Noen ganger har jeg fått pakke på under en uke, andre ganger oppe i 2 måneder :p

 

Fra ali ja.

 

Link?

 

https://www.aliexpress.com/item/Bykski-B-RD360-TN-360mm-Single-Row-Radiators-28mm-Thickness-Standard-Water-Cooling-Radiators-Suitable-For/32868785564.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.707b4c4dNhk1zo

 

 

Handlet på tilbud selv, så den burde akkurat klare å snike seg under mva grensa :p

Endret av 6u4rdi4n
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjør det!

 

Må se om jeg kanskje får skaffet meg noen nye vifter til den. Har liggende noen eloops, men den ene har en tendens til å lage litt "skranglelyd" innimellom ved lav RPM. Løses fort, men fortsatt irriterende. Pluss at de bråker fort hvis det blir for kort avstand mellom fronten av vifta og radiator eller hva det nå enn er den er montert i. Push hadde kanskje funket bra dog. Kunne byttet  om litt og montert de i push på topp radiatoren. Har siklet litt på Noctua NF-A12x25, men fy flate for en pris!

 

Må også endre litt i forhold til pumpe og tank for å få plass til Bykski radiatoren når den kommer. Har i dag Swiftech MCP35X2 med et ~20mm adapter og et 21cm reservoar, og det får ikke plass i høyden med en 63mm radiator med vifter på i toppen, samme hvor smal den andre radiatoren er :p

Kan alltids koble de fra hverandre og ha slange i mellom, men liker best å ha tanken montert rett på pumpa. MCP35X2 har ganske stort fotavtrykk, og er definitivt enklest å bare ha stående på bunnen av kabinettet. Har en singel D5 liggende som jeg tror jeg heller skal ordne en topp og en tank til og feste med brakett på radiatoren på sideveggen, forhåpentligvis uten at det skal koste skjorta. Noen tips og eller forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...