Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ja fanden..

Det var det jeg måtte gjøre første gang jeg sku oppdatere til Froyo, med Kies.

Men det funka desverre ikke nå! Jeg som håpte det der sku gå.. Søren as.

 

Andre forslag?=/

 

Mvh

 

Har du prøvd denne?

 

 

Kies registry patcher

 

Heisann!

Du er ett geni!

Det gikk sånn halvveis, eller. Kies skjønner nå at den kan oppdatere mobilen, men når den skal laste ned binærfilene, eller hva det er, så står det at Servere ikke svarer, og det er det.

Nærmere nå!

Er det Kies som kødder, eller kan det være serverne? Kan det være trøbbel med porter? Er på jobb nå, men kjenner ikke til at det skal være blokkert for noe spesielt her.

Men skal jo såklart prøve igjen når jeg kommer hjem

Ett steg videre hvertfall! :)

Takk for hjelpa :D

Lenke til kommentar

 

Heisann!

Du er ett geni!

Det gikk sånn halvveis, eller. Kies skjønner nå at den kan oppdatere mobilen, men når den skal laste ned binærfilene, eller hva det er, så står det at Servere ikke svarer, og det er det.

Nærmere nå!

Er det Kies som kødder, eller kan det være serverne? Kan det være trøbbel med porter? Er på jobb nå, men kjenner ikke til at det skal være blokkert for noe spesielt her.

Men skal jo såklart prøve igjen når jeg kommer hjem

Ett steg videre hvertfall! :)

Takk for hjelpa :D

 

Det kan selvfølgelig være trøbbel med porter på jobben din, men det er jo heller ikke helt ukjent at KIES ikke alltid virker helt etter boken.

 

 

Prøv igjen hjemme, og vær sikker på at du kjører nyeste KIES. 

 

 

Lenke til kommentar

 

 

Ny (personlig) rekord på batteritid!

 

Jeg tok min SGS ut av laderen lørdag formiddag og kvelden mandag var det 5% igjen når jeg satte den i laderen igjen. Dette er ny rekord for min SGS.

 

Skal sies at jeg behandlet den som en telefon de tre dagene, hvor jeg stort sett sendte SMS og noen samtaler. Skjermen stod til auto-dimming og synk var på. Hadde stort sett 3G-dekning.

Bildebevis:

 

 

post-4862-0-71084500-1291103567_thumb.png

 

 

Fikk ikke så verst batteritid her heller ved å bruke telefonen som telefon.

 

Har ikke hatt wifi i bruk spesielt mye. Har hatt den i "kun GSM". Sendt 50-75 sms og mottatt det samme, litt innom Market, ingen synkronisering, manuell henting av mail, bakgrunnsdata på, 3 timer ringetid. Laveste lysstyrke på skjerm og 30 sek auto-off.

 

Som det går fram av batteri-indikator-modden øverst til høyre er det 4% igjen av batteriet, og kunne holde i ei 6-7 timers natt til.

 

 

post-131485-0-20273100-1291224796_thumb.png post-131485-0-85100400-1291224812_thumb.png

 

 

 

 

 

Det er jo nesten to dager mer enn jeg klarte! laugh.gif

Lenke til kommentar

Noen som vet om noe greit alternativ til allshare? Får det ikke til å virke stabilt på telefonen, låser seg og er bare rar å bruke.

 

Hvilken vei prøver du å aksessere media? Avspilling PÅ telefonen eller sende FRA telefonen?

 

Twonky Mobile fungerer som en DLNA-klient og deler media FRA telefonen.

 

ES File Manager vet jeg kan koble til "shares" via et nettverk og streame media.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Ny (personlig) rekord på batteritid!

 

Jeg tok min SGS ut av laderen lørdag formiddag og kvelden mandag var det 5% igjen når jeg satte den i laderen igjen. Dette er ny rekord for min SGS.

 

Skal sies at jeg behandlet den som en telefon de tre dagene, hvor jeg stort sett sendte SMS og noen samtaler. Skjermen stod til auto-dimming og synk var på. Hadde stort sett 3G-dekning.

Bildebevis:

 

 

post-4862-0-71084500-1291103567_thumb.png

 

 

Fikk ikke så verst batteritid her heller ved å bruke telefonen som telefon.

 

Har ikke hatt wifi i bruk spesielt mye. Har hatt den i "kun GSM". Sendt 50-75 sms og mottatt det samme, litt innom Market, ingen synkronisering, manuell henting av mail, bakgrunnsdata på, 3 timer ringetid. Laveste lysstyrke på skjerm og 30 sek auto-off.

 

Som det går fram av batteri-indikator-modden øverst til høyre er det 4% igjen av batteriet, og kunne holde i ei 6-7 timers natt til.

 

 

post-131485-0-20273100-1291224796_thumb.png post-131485-0-85100400-1291224812_thumb.png

 

 

 

Det her er helt sykt for min del. jeg har maks batteri i 24 timer hvis jeg er heldig selv om jeg nesten ikke bruker telefonen eller har noen kjørende programmer. bare i natt gikk telefonen min fra 84 til 44 på sikkert 8 timer standby. synes det er litt kjipt hvertfall, og før froyo update med voodoo lagfix så hadde jeg i gjennomsnitt 2 dager med batteritid. hva er hemmeligheten din? tok telefonen ut av laderen for 30 min og 35 sekunder siden og jeg har alt mistet 5 % og det står at skjermen har brukt 95 % selv om skjermen har vært av omtrent hele tiden. kjipt

Endret av lugneste
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med større batteri?

Fikk dette i posten i dag..Sykt billig men om det er bedre enn orginal batteriet gjennstår å se da..Passformen til dekselet som fulgte med var veldig bra..

 

 

Har du fått testet? Er det bedre eller var det ca samme??

Nå har jeg bare ladet det opp 2 ganger,må noen til før det yter max tenker eg,men det holder en del lenger,det gjør det..

Litt klumpete kanskje,men en vanesak egentlig..

Status nå 3 døgn og 35% igjen,klarte noe over 2 døgn med ca.samme bruk med orginal batt....

 

 

Ok. Gi meg en beskjed når du har fått testet noe av det da :) HVa mener du med litt klumpete? :p

Lenke til kommentar

en kollega lånt telefonen min og han klarte og bytte all application ikonet på ADW.launcher til et annet ikon,hvordan får jeg det tilbake,har på engelsk.

Hadde samme problemet. trykk menytasten, add, custom shortcut, Pick yout activity, Launcher actions, velg open/close app drawer, ok.

så drar du det nye ikonet du fikk ned dit hvor "all application" stod, eller en annen plass

Lenke til kommentar

Oppdatert Samsung Galaxy S 'en min, og den har blitt helt ufattelig treg, på alle områder, bare gå inn på programsiden, så lagger den, prøver du å dra deg til neste siden, så lagger den, alt går tregt, mange programmer stopper opp og blir tvunget avsluttning. Drittoppdatering, ødelagt den "fine" telefonen som den var...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...