Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring med større batteri?

Fikk dette i posten i dag..Sykt billig men om det er bedre enn orginal batteriet gjennstår å se da..Passformen til dekselet som fulgte med var veldig bra..

 

 

Har du fått testet? Er det bedre eller var det ca samme??

Nå har jeg bare ladet det opp 2 ganger,må noen til før det yter max tenker eg,men det holder en del lenger,det gjør det..

Litt klumpete kanskje,men en vanesak egentlig..

Status nå 3 døgn og 35% igjen,klarte noe over 2 døgn med ca.samme bruk med orginal batt....

Endret av taz
Lenke til kommentar

Hei,

 

Mobilen min er ikke rootet ?

 

Fastvareversjon: 2.2

Grunnbåndsversjon:I9000XXJPP

Kjerneversjon: 2.6.32.9 root@SE-S608 #1

Build-nummer: FROYO.XWJPA

 

Noen som kan dette ?

 

Håper noen kan svare meg på dette :)

 

På forhånd takk for hjelpen :)

 

Fastvareversjon: 2.2

Grunnbåndsversjon: I9000XXJPP

Kjerneversjon: 2.6.32.9 root@SE-S608 #1

Build-nummer: FROYO.XWJPA

 

Tviler på at denne informasjonen tilsier at mobilen er rooted eller ikke siden jeg har nøyaktig samme informasjon som dere bortsett fra at min er rooted.

Lenke til kommentar

Hei

 

Har problemer med å koble meg opp mot Exchange serveren på jobben.

Får melding om: Kan ikke koble mot server.

 

Dette fungerer med Nokia (Symbian) og HTC (Android) telefoner.

 

Vi bruker ikke sikker SSl på jobben.

 

Noen ideer om What to do?

 

:-) Geso

Lenke til kommentar

Hei,

 

Mobilen min er ikke rootet ?

 

Fastvareversjon: 2.2

Grunnbåndsversjon:I9000XXJPP

Kjerneversjon: 2.6.32.9 root@SE-S608 #1

Build-nummer: FROYO.XWJPA

 

Noen som kan dette ?

 

Håper noen kan svare meg på dette :)

 

På forhånd takk for hjelpen :)

 

Du er nok ikke rootet med mindre du har eller har fått andre til å skaffe deg root access.

Lenke til kommentar

Hva med å slappe litt av? :cool: Takk.

;) Er ikke noe galt med å sjekke selv, spesielt når man blir flau av det :p Er jo komisk når man etterspør 3G-tilknytning når man faktisk er koblet opp til HSDPA, som nå sagt er raskere :p

 

Jeg sa meg egentlig bare enig at jeg ikke viste hva det var :cool: Men joda, går an å sjekke ting ut selv å.

Lenke til kommentar

Hei

 

Har problemer med å koble meg opp mot Exchange serveren på jobben.

Får melding om: Kan ikke koble mot server.

 

Dette fungerer med Nokia (Symbian) og HTC (Android) telefoner.

 

Vi bruker ikke sikker SSl på jobben.

 

Noen ideer om What to do?

 

:-) Geso

Jeg klarer heller ikke koble meg opp, og har skjønt det til at det er fordi vi kjører Exchange 2010. Ser ikke ut som om SGS støtter Exchange 2010, bare 2003 og 2007. Enn så lenge.

Lenke til kommentar

Hei.

E-post programmet virker utrolig dårlig på min telefon. Har også hørt at andre har samme problemet.

 

Er det noen her som opplever at E-post programmet er veldig treigt? Nå er det nesten sånn at jeg ikke gidder å leste e-post på telefonen og da har jo hele telefonen for meg mistet mye av sin betydning.

Enig! Går så tregt atte hjælp :p
Lenke til kommentar

Selv bruker jeg K9 Mail, fungerer ypperlig! :) Raskt og fint.

 

Bra tips, jeg skal sjekke det ut. Mailen er vel det som lagger mest på SGSn, nesten ikke til å holde ut innimellom. Det har kanskje noe med at det ligger på en RFS-partisjon, mens alt det vi stapper inn selv havner på en lagfixet (EXT4) partisjon?

Lenke til kommentar

Har da mitt første problem med Kies, eller bare telefonen...

 

Nå, etter jeg fikk den igjen fra reperasjon, tenkte jeg at jeg skulle legg inn 2.2 igjen. Men, når jeg setter i USB-kabelen og setter den i Kies modus, får jeg opp feilmelding på telefonen; "PC-tilkobling kun tilgjengelig i ventemodus. Vennligst lukk alle programmer".

 

Det er ingen programmer som kjører.. Jeg har også prøvd med USB-debugging. For beskjed i Kies om å starte i Kies-modus..

 

Men, det som er rart er at om jeg tar masselagring, så får jeg kontakt med PC-en og kan flytte over filer.

Endret av Bartin
Lenke til kommentar

har sett litt rundt etter billigste galaxy uten abbonement... jeg fant en side der den kostet 3460 kr, men er dennesiden pålitelig, med tanke på å få norske menyer og liknende?

 

Mener den siden er dansk eller svensk så moms kommer vel i tillegg.

Men jeg har kjøpt ting der ett par ganger og alltid fått levert.

Lenke til kommentar

Har da mitt første problem med Kies, eller bare telefonen...

 

Nå, etter jeg fikk den igjen fra reperasjon, tenkte jeg at jeg skulle legg inn 2.2 igjen. Men, når jeg setter i USB-kabelen og setter den i Kies modus, får jeg opp feilmelding på telefonen; "PC-tilkobling kun tilgjengelig i ventemodus. Vennligst lukk alle programmer".

 

Det er ingen programmer som kjører.. Jeg har også prøvd med USB-debugging. For beskjed i Kies om å starte i Kies-modus..

 

Men, det som er rart er at om jeg tar masselagring, så får jeg kontakt med PC-en og kan flytte over filer.

 

Du må ha skjermen av, om du skjønner.

altså ikke ha noe oppe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...