Gå til innhold

Juliess, treningslogg og noe OT!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det ble jo faktisk 30 minutter :) måtte stoppe for å puste et par ganger + gå litt, men kan ikke forvente annet med den joggefrekvensen min.

Hele 4 imponerende km, hahaha :!: Men jeg er sliten og svett som en gris, så klager ei. Mange fine jorder å se på langs veien...hehe... Men jeg merker det er betydelig vanskeligere med motivasjonen når jeg jogger ute fremfor på tredemølle, for det er en stemme i bakhodet som hele tiden sier "du må tilbake igjen, du må tilbake igjen".

 

post-104005-1282554623,0821_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Spør du meg så er det mye lettere med motivasjonen ute i naturen, kontra en tredemølle. Netopp fordi man kommer seg ett sted i stedet for å bare bli stående på ett sted.Akkurat som at det er greit å male det første strøket på ett nybygg, fordi man ser at man får gjort noe. Men det er kanskje bare meg? Spesiellt hvis man bor ute på landet og har mye jorder og natur rundt seg.

Lenke til kommentar

Tusen takk :D

Kanskje på tide å poste et progresjonsbilde der igjen, hehe..

 

Trente forresten i går, for første gang på lenge. Bilen er fremdeles i ustand og ja, jeg er faktisk sånn at jeg ikke gidder å ta 2 timer ekstra buss hver dag for å komme meg dit. Dessverre kanskje, hehe.

 

Så gjorde det relativt enkelt i går, bare for å starte igjen.

 

Benkpress

1x15 20kg

1x8 30kg

1x8 32,5kg

1x5 35kg

1x5 35kg

1x5 35kg

 

Skulderpress

1x8 8kg

1x8 8kg

 

Sidehev

1x9 5kg

1x9 5kg

Merker jeg har gått litt ned i styrke her, men har ikke trent på lenge + gått litt ned i vekt, så klager ikke.

 

+ to øvelser for triceps

- to sett på hver øvelse.

 

15 minutter roing, 3352 meter.

Lenke til kommentar

Da har man røret litt rundt idag også.

 

Knebøy

1x15 20kg

1x8 30kg

1x8 40kg

1x8 50kg

1x8 50kg

1x8 50kg

1x10 50kg

- følte jeg hadde en del å gi her idag. Ble overtalt av treningskompis til å ta 10 på siste settet for å bevise for meg selv at jeg kan. Tror jeg bruker for mange sett for å varme opp kanskje?

 

Strake markløft

1x8 40kg

1x10 50kg

 

Utfall

1x10 20kg

1x10 25kg

- urk urk

 

Beinpress

1x10 125kg

1x10 125kg

1x10 125kg

- relativt tungt og kjedelig etter de andre greiene

Lenke til kommentar

Tok 15 fordi jeg har vært borte lenge og ville kjenne litt på teknikken. Vanligvis tar jeg 10-12 på den.

 

Ehm har ikke noe program akkurat nå :blush: bare rører litt rundt fordi jeg ikke får trent regelmessig pga. manglende transport. Klarer ikke helt bestemme meg for hva slags program jeg vil kjøre på med heller.

Lenke til kommentar

Syk i går og idag (og mest sannsynlig i morra).

Så tenkte å komme med noen limited edition formbilder! Jeg ser jo at jeg har lår som et beist, men...de duger til å ta 200kg x 5 i beinpress, så jeg klager ikke.

 

Merker også at på denne "dietten" min så har fettet begynt å slippe litt. Det meste har blitt bløtere og enklere å ta tak i. Beina er fremdeles verste problemområde og der sitter det hardt. Jaja!

 

*fleksebilder borte ;) *

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...