Gå til innhold

Juliess, treningslogg og noe OT!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Flott løfting Julie :) På benkpressen ville jeg anbefalt deg å ikke se på stangen når du løfter, for som du kanskje ser på videoen, hodet følger med opp når stangen går ned ;) Treffe på riktig sted gjør du uansett.

 

Når det gjelder kommentaren om at "vanlige" folk ikke burde løfte som styrkeløfterne har jeg en liten innvending. Med unntak av det veldig brede grepet, som først og fremst er der for å gjøre løfteveien kortere, så virker alle de andre tekniske justeringene både styrkeforbedrende og skadeforebyggende. Et ordentlig oppspenn gjør deg mer stabil på benken, og virker også skadeforebyggende spesielt på skuldrene. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Oioioi her var det lite action!

Jeg er fremdeles i England og det er ikke så mye annet å gjøre på treningsfronten enn ting man kan gjøre hjemme.

Derav; Julie prøver ting hun ikke kan! Som f. eks intervaller på stuegulvet! Inspirert av videoen som ligger i beskrivelsen under videoen på Youtube.

 

Det er bare tre øvelser i videoen da, og ikke alle settene. Ville blitt enda mer kjedelig om ALT lå der, hehe :!: Er bare første klippet som er normal fart, alt annet er x2 for å gjøre det litt mer gøy å se på.

Jeg var forberedt på at det skulle være slitsomt, men det var mye mer utmattende enn jeg hadde trodd. Jeg tror det er en kombinasjon av at jeg hadde spist lite dagen før, og at jeg er i dårlig form mtp. kondisjon fra før av. Var på grensa til å besvime etter siste settet og jeg har aldri vært så nært å spy under noen slags trening tidligere. Mmmm.

 

http://www.youtube.com/watch?v=vhoxJibbMN0

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Er Pendulum - Watercolour ja :) og den andre misbrukte sangen er Crystal Castles - Baptism.

Edit: Nei nå løy jeg! Det er Witchcraft, ikke Watercolour.

 

Må jo poste litt videoer innimellom, sånn at jeg kan mase på alle andre om video!

Ønsker meg kortere hoppetau forresten... hehe..

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hoookay så jeg er tilbake etter gudveithvorlang pause!

 

15 minutter rask gange (siste 5 var løping)

15 minutter roing (3256 meter)

15 minutter sykling

15 minutter strider

 

Benk

20kg som oppvarming

1x10 30kg

1x10 30kg

1x10 30kg

 

Tricepspress

1x12 10kg

1x12 10kg

1x10 10kg

 

Skulderpress

1x8 8kg

1x8 8kg

 

Sidehev

1x10 4kg

1x10 4kg

1x10 3kg

 

Fronthev

1x10 4kg

1x10 4kg

 

+ noe skuldergreier i Smithmaskin samt en abs-maskin helt til slutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...