Gå til innhold

Juliess, treningslogg og noe OT!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes absolutt ikke at du ser stor ut, verken feit eller muskuløs. Du kan fremdeles vokse mye før du begynner å skremme bort gutter ;)

 

Bare for å ta med moral og slik: Hva du selv synes er selvsagt viktigst! Men joda, kjenner til at det er vanskelig å se hvordan andre ser deg. Ser jeg meg selv i ansiktet, ser jeg bare kviser og arr. Folk jeg kjenner har blitt overasket når jeg sier at jeg har slitt med det før.

Lenke til kommentar

Ehm takk for at jeg ikke ser muskuløs ut da :tease: Hahaha

 

 

Knebøy

1x10 20kg

1x8 40kg

1x8 50kg

1x6 50kg

1x7 50kg

 

Benkpress

1x12 20kg

1x12 30kg

1x5 35kg

1x5 35kg

1x5 35kg

- første gang jeg har trent benk helt alene, var litt skeptisk for å feile og miste stanga på meg selv, så presset meg litt mindre enn om jeg hadde hatt en spotter.

 

*forskjellige sortert tricepsmishandling*

+ en øvelse hvor man tar pushdown med en stang, kjenner det fint i kjernemusklaturen

Skulderpress

1x15 8kg

1x7 8kg

---> rett over på sidehev

1x10 5kg

1x10 5kg

 

Strakmark (aner ikke hvorfor jeg gjorde dette, haha)

1x10 20kg

1x10 45kg

 

Cable cross-øvelse for ryggen, to sett

 

+ syklet frem og tilbake :)

..og skal sykle til jobb om en time.

Lenke til kommentar

Ehm takk for at jeg ikke ser muskuløs ut da :tease: Hahaha

 

Anytime! :whistle:

 

 

 

Må si meg uenig, look left bicep, bilde 1 :thumbup:

Noe som e godt på vei her :new_woot:

 

Går ut i fra at du snakker om hennes høyre bicep =) Og jo, for all del. Mente ikke å si at hun ikke har synlige muskler. Det jeg mente var at hun ikke har for mye, ser for beef ut. Jeg liker jenter med muskler og Juliess kan godt har mer før det hadde blitt for mye for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ehm takk for at jeg ikke ser muskuløs ut da :tease: Hahaha

 

Anytime! :whistle:

 

 

 

Må si meg uenig, look left bicep, bilde 1 :thumbup:

Noe som e godt på vei her :new_woot:

 

Går ut i fra at du snakker om hennes høyre bicep =) Og jo, for all del. Mente ikke å si at hun ikke har synlige muskler. Det jeg mente var at hun ikke har for mye, ser for beef ut. Jeg liker jenter med muskler og Juliess kan godt har mer før det hadde blitt for mye for min del.

 

 

Min feil :blush:

Og ja mente høgre,;)

Lenke til kommentar

Driver på med gradvis flytting, oppussing og litt jobbing innimellom, så har i grunn vært mer andre ting enn trening den siste uka.

Bestemte meg for å prøve intervaller idag.

 

Har også bestemt meg for en slags "retning" med treningen, jeg vil gå litt ned i fettprosent. Mest sannsynlig betyr det da at jeg ikke kommer til å bli noe voldsomt sterkere med det første, men jeg må ta et valg. Valget falt da som sagt på dette, for jeg trenger å føle meg vel med kroppen min. Legger jeg på meg noe mer nå, så kommer jeg ikke til å gjøre det lenger.

 

Ok! Dagens trening! Som dere sikkert er DØDSspent på alle sammen (ja??) !

 

Benk

1x15 20kg

1x10 30kg

1x7 35kg

1x6 35kg

1x6 35kg

- føltes litt bedre idag, var ikke like skummelt som sist (som var første gangen alene). Derfor klarte jeg å presse litt fler reps på 35 kg.

 

Stående roing

1x15 20kg

1x17 25kg

1x12 30kg

1x12 30kg

 

Diverse triceps, to øvelser hvor av 3 sett på den ene (pr arm) og 2 sett på andre (begge armer).

 

Skulderpress

1x7 10kg

1x7 8kg

 

Sidehev

1x9 5kg

1x9 5kg

-->

Fronthev

1x8 5kg --> 1x12 3kg

- korte pauser på disse skuldersettene

 

Biceps curl

1x10 8kg

- relativt meningsløst, men :p

 

Mølle, intervaller

5 min oppvarming 6,5kmt

5x15 sek i grad 10 stigning, 13 kmt, med 15 sek pause mellom hver

--->

5x10 sek i grad 10 stigning, 13 kmt, med 10 sek pause mellom hver

--->

6 min jogging

Var vel egentlig ment til å ha 5 min pause mellom intervallene og kardioen, men det glemte jeg, så orka bare 6 min jogging før jeg var helt død, hehe.

 

15 minutter badstue.

Lenke til kommentar

Trente idag også. Tror beina mine er veldig slitne/uvant med at jeg ikke har bil og må sykle hit og dit, jeg hadde ikke en dritt å gi idag. Pluss ett eller annet må ha skjedd med ventilasjonsanlegget på gymmet, lufta er helt klam og det er stor mangel på oksygen føles det som.

 

Gjorde litt diverse bein, knebøy, utfall, strak mark, og et slags forsøk på nordic hamstrings!

Løp noen intervaller etterpå bare fordi jeg var litt sur fordi jeg ikke hadde noe å gi.

 

+ 20 minutter badstue.

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg ligger i noen voldsom akutt fare for å få for lav fettprosent helt enda :innocent: selv om jeg jobber for å få den litt ned.

Er feks dette for mye?

http://bloggfiler.no/marianneaaskrog.blogg.no/images/278181-10-1279895388688.jpg

 

Ingen trening idag heller, men jeg HAR lakkert taket i 2,5 time! Det må da telle litt for utholdenhet i venstre skulder, haha.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...