Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Prøvde å innstallere oppdateringen (7390 til 7392) uten å patche først, og det funket fint. Tror patchen er bare for de som får error 801812C1 under oppdteringen.

 

Forresten, inneholder Samsung patchen noen andre oppdateringer enn den ene fiksen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsomt å lese en kommentar jeg skrev for 4 måneder siden på Engadget:

http://www.engadget.com/2011/01/14/how-would-you-change-windows-phone-7/#comment-129404771

 

Jeg venter fortsatt på at Bing blir bra i andre land enn USA (les Norge). Morsomt å se hvor rett jeg hadde på multitasking-aspektet i Mango, samt at jeg ønsket at Nokia skulle lage maskinvare til WP.

 

Edit: Ellers må jeg si at integrasjon av Photosynth og Ovi Maps spesielt blir en gudegitt gave til WP. Tenk å få navigasjon gratis og perfekt integrert på mobilen..

Endret av iMono
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Onnia brukere:

http://pocketnow.com/windows-phone/samsung-outs-omnia-7-patch-fixes-wp7-update-errors]

Eller følg linken her

Installer den offissielle patch og følg instruksene. Etter å ha gjort det (tar ikke lang tid) vil 7392 dukke opp i zune.

Oppdaterer as we speak.

 

Tusen takk for tipset, men

 

Prøvde å innstallere oppdateringen (7390 til 7392) uten å patche først, og det funket fint. Tror patchen er bare for de som får error 801812C1 under oppdteringen.

 

Samme hos meg. Patcha helt fint via Zune uten å gjøre noe som helst.

Lenke til kommentar

Samme hos meg. Patcha helt fint via Zune uten å gjøre noe som helst.

 

Ja, jeg skjønte det den kvelden at MS hadde bare begynt å oppdatere Omnia igjen. De la ut en post på windowsteamblog senere den dagen hvor de også la ut en link til Samsungs supportside.

 

Så de som ikke har problemmer med bootingloop i fase 6 av oppdateringen behøver ikke installere patchen.

 

Jeg gjorde det med konas telefon uten å sjekke for oppdateringer først. En dum ide, etter å ha installert patchen fikk jeg bootingproblemet ved oppdateringen. Jeg prøvde mange ting, men til slutt måtte jeg flashe mobilen med 7004 igjen og ta det derfra. Men da gikk det i alle fall bra!

 

Kan bekrefte at alle programmer hun hadde lastet ned ble installert uten å måtte gjøre noe. Det eneste var å sette opp kontoene og oppsett for ting som alarm og låseskjerm. Alt i alt en ekstrem enkel prosess om man er tvunget til å ta en hard reset. Skulle være noe man mister er favoritter på explorer og alt man har fått til på spill.

Endret av leoms17
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Blir det forresten mulig å streame eventen på tirsdag?

 

Edit: Ser ut som det blir mulig å følge streamen her Her

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Er det nå jeg skal si at jeg faktisk har sansen for Ballmer og gjerne skulle sett han i dag, i tillegg til Belfiore? ;)

 

Balmer er god å ha han. En god "show starter" i en annen industri kalles de vel "fluffere"?

 

Så får heller Belfiore komme inn og ta seg av selve presentasjonen og demoen. Synest personlig han er blandt de flinkeste til dette, tom. flinkere enn Steve Jobs som falt en del hakk i mine øyne når han ikke klarte å takle manglende dekning på en god måte. Belfiore virker å være forberedt på dette, og spøkte til og med om hvordan Jobs reagerte.

 

Men nå er det bare en god halvtime til det starter. Må vel slenge inn en Pizza og slå på TV'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...