Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og du har ikke kontaktgjenkjenningsproblemet?

Joda :)

 

edit: fikk for øvrig NoDo-oppdatering i helgen, blir spennende å se om dette har hjulpet.

 

 

NoDo har ikke hjulpet :-(.

registry-fiks finnes, men det krever at telefonen er Jailbreaket, og Chevron-hullet er tettet, så da er det bare å vente videre...

Endret av SnorreM
Lenke til kommentar

Denne kontaktgjenkjenningsfeilen er av den typen feil som du undrer over hvordan i all verden kunne slippe gjennom kvalitetssikringen hos HTC. Du skal ikke ha brukt telefonen mange minutter før du merker den. Kanskje HTC var opptatt med å teste alle mulig andre funksjonen - og glemte å teste hvordan TELEFONEN var å ringe med?

Endret av indeksregulert
Lenke til kommentar

Nå ser det ut til at oppdateringa kom til Samsung Omnia 7 også. Kjører via Zune as we speak.

Hei! Det er en tråd på XDA hvor noen mener at vi som tvang oppdateringen ikke får en "samsung" oppdatering, men en generell OS oppdatering. Jeg synes det høres veldig rart ut, det skal ikke være noe hardwareuavhengig oppdatering. Men siden du nå oppdaterte på vanlig måte, kan du poste firmware versjonen din?

 

Jeg har 2424.10.11.1

OS: 7.0.7390.0

Lenke til kommentar

Hei! Det er en tråd på XDA hvor noen mener at vi som tvang oppdateringen ikke får en "samsung" oppdatering, men en generell OS oppdatering. Jeg synes det høres veldig rart ut, det skal ikke være noe hardwareuavhengig oppdatering. Men siden du nå oppdaterte på vanlig måte, kan du poste firmware versjonen din?

 

Jeg har 2424.10.11.1

OS: 7.0.7390.0

 

Jeg har akkurat samme firmware og OS som du har. (7.008 før oppdatering), og jeg fikk den, som sagt, via "normal" måte. En kollega av meg tvang igjennom sin for et par-tre dager siden, og han har det samme som meg han også.

Lenke til kommentar

Det ser ut som den journalisten har en veldig forvrengt syn på virkeligheten, eller følger ikke helt med på det som skjer...

Han blander de siste utalelsene fra MS om chevron løsningen med februar oppdateringene og problemene rundt omnia 7. En slik artikkel hjelper ikke særlig for en forståelse av hva som foregår, det bare forvirrer folk.Oppdateringsprosessen går alt for sakte for de fleste, og MS dummer seg ut for tiden, men jeg anbefaler folk å lese andre kilder enn norske journalister som bor i en boble og MÅ skrive om ett eller annet enten de vet hva de skriver om eller ikke.

Lenke til kommentar

Ser ut til at telefonen ikke kan bruke bank id fra Skandiabanken. Ikke noe stort problem, Skandiabanken har så mange enkle måter å logge inn på at jeg fint kan bruke noe annet, men lurer litt på hvorfor det ikke fungerer.

Det har noe med Java support, IE kan ikke kjøre Bank-ID innloggingen. Jeg har samme problem med Nordea, men de har en enkel mobilbank som kan brukes til å betale regninger og sjekke saldo.

Enten blir det Java støtte, eller må bankene ut med spesielle apps til wp7 (er ikke det slikt det er løst for f.eks. iPhone?)

Vi får håpe bankene gidder det når WP7 blir ofissiell i Norge.

Endret av leoms17
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...