Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Hvis bare Microsoft hadde fått ut fingern og fikset norsk lokalisering samt fått rullet ut noen skikkelig oppdateringer samt lansert noen flere telefoner med litt mer oppdatert maskinvare så hadde jeg hoppet på Windows Phone 7 iløpet av sommeren.

 

Men det virker som ting går i sneglefart for Microsoft?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da benker jeg nok meg for å streame eventen.

 

Norsk kommer med Mango. For min del venter jeg nok enda mer. Vil ha Nokia med WP.

 

EDIT:

Er det bare meg som venter på en Nokia med WP "Mango", 32GB+ lagring, S-AMOLED Plus, dobbelkjerneprosessor og kvalitetskamera?

Endret av iMono
Lenke til kommentar

Flere nye funksjoner i Mango:

 

- Integrering av Live Messenger, Facebook Chat og kanskje AOL Messenger

- Støtte for Office 365. Skyrdrive og Sharepoint integrasjon

- Xbox Live synkronisering (håper dette innebærer syncing av spilldata/innstillinger)

- Kontaktgrupper for sms og epost

- Album art (ala Zune Software) som bakgrunn når skjermen er låst

- Visual Voicemail (litt avansert telefonsvarer)

- WiFi Hotspot

- Integrering av Facebook Places

 

Gleder meg!!!

 

facebook_and_live_chat_1.pngoffice_5.pngoffice_6.pnggames_1.pnggames_11.pngnew_group_4.pnglock_1.png

 

Kilde: Windows Phone Dev Podcast

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Får håpe Album Art på låseskjermen ikke bare gjelder for musikk spilt av i Zune, men også WiMP og Spotify.

 

Ellers var den mange flotte nyheter der.

 

Forresten, noen som vil bytte en Venue Pro mot en Omnia 7? :p

Lenke til kommentar

Har IOS og Android lignende muligheter for meldinger? Hadde vert flott om man fått SMS-er til å bli den nye faxen.

 

Men hva er det WP vil mangle etter Mango i forhold til IOS/Android? Har ikke sett noe anngående NFC enda, men regner med at partnerskapet med Nokia setter fart på NFC for WP også. Slik jeg ser det vil de med Mango ha tatt igjen og i noen tilfeller gått forbi Android/IOS når Mango blir lansert.

Lenke til kommentar

Det spørs jo hva som skjer i de andre leirene. Men at Mango blir den første modne versjonen av WP er det ingen tvil om.

 

Ønsker meg bedre stock-kamera applikasjon med Silverlight integrert. Skype bør også integreres etterhvert. Klarer nesten ikke vente til tirsdag 24. mai for å vite alt om hva som kommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Var det ikke snakk om et samarbeid mellom et NFC-selskap og Microsoft, for noen uker siden?

 

itavisen er nok en god kilde hvis man ønsker å se hvor overlegen iOS-plattformen er..

 

Har det forresten vært snakk om LTE-/4G-støtte i Mango?

Lenke til kommentar

Hehe, ja de er ikke særlig opptatt av å skjule hvor de har nesa si.

 

Tethering var en annen ting jeg savnet ja, men vil egentlig helst ha ett trådløst modem ala MiFi som kunne dele internett med både bærbare og telefoner uten å tappe batteriet på telefonen.

 

LTE er nok garantert å dukke opp ja. Spørsmålet er bare når.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Mango må være en av de mest omfattende mobil-oppdateringene noensinne?

Ikke så mye nyttig for meg der. "- Conversation view in email" sier jeg ja takk til.

 

Microsoft kjøpe opp Nokia, faktisk. Haha. Det hadde vært noe.

Lenke til kommentar

Virker som Windows Phone 7 kan virkelig være på rett vei med denne oppdateringen, men først vil jeg se den bli rullet ut og sett at alt fungerer fint i praksis før jeg hopper i taket. Avventer uansett litt mer interessante og bedre mobiltelefoner også, men får de på plass alt dette så blir det Windows Phone 7 på meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...