Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Da var man Windows phone 7.5 bruker i noen timer. Fy hvor uvant!!!

Positive ting jeg ser med Windows phone 7.5.

Man ser tydelig at os'et er bygd opp i fra grunnen for å være lettdrevet og annerledes. Imponerende å se hvordan os'et yter selv med specs som er langt unna snittet for f.eks. android telefoner. Touch responsen er like bra som på iOS.

 

Negative ting

Savner det å trykke øverste på skjermen i browsern for å automatisk scrolle øverst på siden.

Savner sparebank appen min.

 

Men morsomt er det uansett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flisene gjør en særdeles god jobb synes jeg. Om det er ønskelig kan det jo faktisk hende noen lager en slik app med en flis som viser hvor mange "notifications" man har, og inne på appen kan man igjen få en liste med ting som har skjedd, skal skje osv. Men baket inn i systemet synes jeg selv det ikke trenger å være.

 

Synes forøvrig det bare er slitsomt å måtte trykke vekk ting i Android notifikasjonene hele tiden.

Lenke til kommentar

Flisene gjør en særdeles god jobb synes jeg. Om det er ønskelig kan det jo faktisk hende noen lager en slik app med en flis som viser hvor mange "notifications" man har, og inne på appen kan man igjen få en liste med ting som har skjedd, skal skje osv. Men baket inn i systemet synes jeg selv det ikke trenger å være.

 

Synes forøvrig det bare er slitsomt å måtte trykke vekk ting i Android notifikasjonene hele tiden.

 

Det høres ut som en fantastisk ide. Hadde en fått dette på plass i fliser med "live oppdateringer" så hadde det vært fantastisk.

 

Hadde jeg hatt kunnskapen til det skulle jeg laget noe slikt selv:-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Låseskjermen i WP8 blir jo også et notifikasjonssenter. Ettersom man kan velge ulike låseskjerm-apper som viser på låseskjermen. Likt som i Windows 8. Tror det går greit uten eget notifikasjonssenter, altså.

Lenke til kommentar

Jeg bare lurer på om det er noen som vet om Kindle fungerer til Windows 7.5? det har det ikke gjort før og om det er mulig å laste ned epub filer mobilen nå eller må jeg vente til windows phone 8?

Kindle er nå å finne på Marketplace: http://www.windowsph...64-00237de2db9e

 

På norsk Marketplace? før var den bare tilgjengelig på engelsk så jeg måtte reg meg so dev å laste ned xap fila så da kosta den meg ca 500kr i året eller noe rundt der.. :p

Den har vært ute siden juni i år.

 

Fantastisk!

Så nå venter jeg bare på at wp 8 får mass storage device og mulighet til å lagre epubfiler på mobilen så man kan bruke epub reader som slipper å laste ned fra skydrive/ livedrive.. Da er jeg tilbake på Wp8 glatt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Norsk WP-miljø? Nei, dessverre. Det hadde vært topp å få til.

Har snakket med annen her, doffen45, som gjerne vil starte opp en side.

Vi får se hva det blir til.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...