Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke meninga at du skal skyte over lange avstander. +\- 200meter er normalt og ofte enda nærmere enn det. Da skal det ikke mye til for en headshot. Eventuelt skadeskyte en fyr så resten av teamet kan ta han ned lettere.

Når de har laget det forpulte unlockingssystemet som gjør at jeg må spille recon for å få en brukbar recon-klasse, og bruke våpen for å få et brukbart sikte så tar jeg den late metoden og legger meg på en plass langt vekke.

Gidder ikke ødelegge for meg selv ved å gå i relativt nærkamp med kjipt utstyr.

Lenke til kommentar

Synes den lyskasteren på sniperne er sykt irriterende. Fører jo strengt tatt bare til at sniperne camper mer da de må stå utenfor rekkevidden til vanlige våpen. Før Kunne man være med fremover og støtte mer med presis ild på kortere hold, men nå har du jo blåst posisjonen din til alle med en gang du sikter.

 

På BC2 var det først og fremst irriterende med anngripere som campet med sniper og aldri var med fremover. Om det var dette man ville til livs tror jeg man har feilet stort, for nå egner jo sniperen seg kun til å campe langt unna. Håper det fjernes helt.

Er det tactical light du snakkar om? Det skrur ein av med T.

 

Tenker på at all optikk over 7x lyser som en lommelykt når man sikter.

Lenke til kommentar

Dro et par runder med C4 i sta. Funker utmerket bra.

5 C4-kills i en 5 minutter lang video. C4 RAMPAGE HUEHUEHUE.

 

Ikke min feil at du ikke likte det...

 

Kill assist 99 er, som vi alle vet, tidvis ganske irriterende. Men jeg fikk nettopp kill assist 100 og vet ikke helt hva jeg skal føle...

 

Har sett et par av de. Tror de må revurdere litt på om det er kill eller ikke. Selv om man får like mye score som for et kill da. Eventuelt en suppressive assist.

Lenke til kommentar

Dro et par runder med C4 i sta. Funker utmerket bra.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Q79uOM8sMsw

 

Og det er du som ikke liker at folk bruker smaw/rpg på folk?

Du burde rulle inn puppen når du selv hopper ut av en bil du har planta C4 på og avslutter med å sprenge den når den har trilla bort til fienden.

 

Til syvende og sist vil jeg mene begge deler er fult ut lovlig, det er jo tross alt en del av gameplayet.

Lenke til kommentar

Kanskje du skal lære deg forskjellen på en bil og en fiende? INGEN i virkeligheten går rundt med RPG og fyrer av i trynet til folk. En RPG er AT eller AA og ikke AP. Hvor trilla den bilen hen? Jo, rett i en tanks. C4 brukes også til vegger/dører like mye som tanks/biler.

 

IRL er det ingen som hopper ut av en bil i fart og sprenger den med C4 når den treffer en LAV, panservogn etc.

 

Vet om enkelte tilfeller der folk har hoppet ut av biler i fart og det har gått ganske dårlig.

 

 

aGal

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje du skal lære deg forskjellen på en bil og en fiende? INGEN i virkeligheten går rundt med RPG og fyrer av i trynet til folk. En RPG er AT eller AA og ikke AP. Hvor trilla den bilen hen? Jo, rett i en tanks. C4 brukes også til vegger/dører like mye som tanks/biler.

Nå er jo ikkje bf3 virkeligheten selv om det er et konge spill :)

 

 

 

Lenke til kommentar

Kanskje du skal lære deg forskjellen på en bil og en fiende? INGEN i virkeligheten går rundt med RPG og fyrer av i trynet til folk. En RPG er AT eller AA og ikke AP. Hvor trilla den bilen hen? Jo, rett i en tanks. C4 brukes også til vegger/dører like mye som tanks/biler.

 

IRL er det ingen som hopper ut av en bil i fart og sprenger den med C4 når den treffer en LAV, panservogn etc.

 

Vet om enkelte tilfeller der folk har hoppet ut av biler i fart og det har gått ganske dårlig.

 

 

aGal

 

Nei, IRL hopper de ikke ut!

Endret av Zacher
Lenke til kommentar

Kanskje du skal lære deg forskjellen på en bil og en fiende? INGEN i virkeligheten går rundt med RPG og fyrer av i trynet til folk. En RPG er AT eller AA og ikke AP. Hvor trilla den bilen hen? Jo, rett i en tanks. C4 brukes også til vegger/dører like mye som tanks/biler.

 

IRL er det ingen som hopper ut av en bil i fart og sprenger den med C4 når den treffer en LAV, panservogn etc.

 

Vet om enkelte tilfeller der folk har hoppet ut av biler i fart og det har gått ganske dårlig.

 

 

aGal

 

Så du tok ikke poenget mitt? Du kommer med helt usaklige punkter rundt reglene på Diskusjon.no Serveren. Og det er regler på Diskusjon.no serveren. Ikke alle andre servere dessverre. Igjen, LITT bare LITT forskjell på C4 og RPG. Bare tenk litt på det så kanskje du fatter forskjellen.

 

Om eg sletter bf3 og instalerer det på ein annen hardisk, mister eg status og alt då?

 

Om det er online progress så nei. Du mister ikke den da det lagres i Battlelog. Singleplayer er jeg ikke sikker på om lagres lokalt eller på Battlelog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...