Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Dro et par runder med C4 i sta. Funker utmerket bra.

5 C4-kills i en 5 minutter lang video. C4 RAMPAGE HUEHUEHUE.

 

Ikke min feil at du ikke likte det...

Det er jo strengt tatt det, når du reklamerer for filmen med "C4 rampage". Også er det én kill i minuttet med C4 i en 5 minutter lang video.

Endret av Pingas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du tok ikke poenget mitt? Du kommer med helt usaklige punkter rundt reglene på Diskusjon.no Serveren. Og det er regler på Diskusjon.no serveren. Ikke alle andre servere dessverre. Igjen, LITT bare LITT forskjell på C4 og RPG. Bare tenk litt på det så kanskje du fatter forskjellen.

 

 

Usaklig faktisk, skal sies at jeg er skutt på med RPG flere ganger uten av jeg har vært i nærheten av noe kjøretøy på akkurat Diskusjon.no serveren.

Anbefaler å skaffe flere og seriøse admins så noen følger med der litt oftere så reglene blir holdt.

 

Vet godt forskjell på C4 og RPG, det er sprengstoff og bruksområdet er ganske vidt for begge.

Lenke til kommentar

Så du tok ikke poenget mitt? Du kommer med helt usaklige punkter rundt reglene på Diskusjon.no Serveren. Og det er regler på Diskusjon.no serveren. Ikke alle andre servere dessverre. Igjen, LITT bare LITT forskjell på C4 og RPG. Bare tenk litt på det så kanskje du fatter forskjellen.

 

 

Usaklig faktisk, skal sies at jeg er skutt på med RPG flere ganger uten av jeg har vært i nærheten av noe kjøretøy på akkurat Diskusjon.no serveren.

Anbefaler å skaffe flere og seriøse admins så noen følger med der litt oftere så reglene blir holdt.

 

Vet godt forskjell på C4 og RPG, det er sprengstoff og bruksområdet er ganske vidt for begge.

 

Hva krever du av en admin? At vi sitter og nistirrer på event loggen hele tiden?. Si ifra om du blir tatt av RPG. Skjer det igjen fra samme person så er sjansen for kick veldig stor. Er det ikke admins på serveren så tar du det via origin/battlelog.

 

Dro et par runder med C4 i sta. Funker utmerket bra.

5 C4-kills i en 5 minutter lang video. C4 RAMPAGE HUEHUEHUE.

 

Ikke min feil at du ikke likte det...

Det er jo strengt tatt det, når du reklamerer for filmen med "C4 rampage". Også er det én kill i minuttet med C4 i en 5 minutter lang video.

 

Navnet var et navn som stor fra filnavnet. Kanskje ikke rampage, men akkurat filnavnet hadde jeg ikke endret på i øyeblikket.

Lenke til kommentar

Jeg tipper veldig mange har gått for å kjøpe begge spillene og hoppet da selvsagt over til MW3 så snart de fikk tak i det. De som eventuelt ikke kommer tilbake til BF3 igjen, de vil jeg heller ikke ha i BF3 :p

 

Sier meg enig der. Har ikke tenkt å rakke ned på noen som helst, men mange av de som foretrekker Modern Warfare spiller gjerne på en måte som passer svært dårlig for BF3. Har sett min andel av folk løpe rundt for seg selv hele runden uten å bry seg spytt om lagarbeid,ikke ta over flagg, ikke hjelpe med ammo,ikke gjennopplive/kaste ut medkits osv. og bare bry seg om hvor mange kills (K/D ratio) de får. Dette opplevde jeg ikke i nærheten like mye når jeg spilte Bf2. Fint at de som liker å spille på denne måten har ett eget spill å forholde seg til så blir det lettere for oss BF spillere å komme på lag med folk som vet hvordan Battlefield bør spilles.

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

Det går vel an å legge inn en plugin for RPG on infantry, det funket ihvertfall når jeg hadde server i BC2 hvis jeg husker rett, men er vel ikke utviklet så mange plugins ennå..

 

Er nok plugins for det, men jeg aner ikke hvor bra det vil funke. Om en fyr hopper ut av tanksen sin og blir tatt av en rakett skal han dø. En anen ting er at de fleste plugins som virker før ikke fungerer enda i BF3. Så må nok bare vente og se hvor bra og avanserte plugins som blir sluppet for dette.

Lenke til kommentar

Kanskje du skal lære deg forskjellen på en bil og en fiende? INGEN i virkeligheten går rundt med RPG og fyrer av i trynet til folk. En RPG er AT eller AA og ikke AP. Hvor trilla den bilen hen? Jo, rett i en tanks. C4 brukes også til vegger/dører like mye som tanks/biler.

Hehe, man kan nesten ikke blande et spill med RL.

 

Om man alikavel skal gjøre det, så tror jeg heller INGEN i virkeligheten fester C4 på en bil, så kjører mot en tanks for å så hoppe ut rett før :!: IALLEFALL ingen som fester C4 på et helikopter, så hopper ut noen få meter fra bakken :tease:

 

Det er et spill, alt innen for grensene burde være lov. Imo.

 

Jeg bruker både C4 og RPG mot folk selv, så har heller ingenting imot at folk bruker det mot meg. Selvom det kan være litt frustrerende på map som Operation Métro osv.

 

Uansett, det som skuffet meg mest med filmklippet ditt var at du som server administrator (som burde være et forbilde), tok et transport helikopter helt alene med C4 på. Alt du tenkte på er kills. Ikke nok med det, men du fikk ikke drept noen heller :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det er noe forbanna dritt å suge så til de grader at man ligger nederst på tabellen på med laget som ligger nederst og likevel fortsetter å spille med blodskutte øyne og en undikk man har sittet alt for lenge i.. Herregud for et bf liv :cry:

 

Folk med IFNV kan ta seg en jævlig stor bolle!

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Kanskje du skal lære deg forskjellen på en bil og en fiende? INGEN i virkeligheten går rundt med RPG og fyrer av i trynet til folk. En RPG er AT eller AA og ikke AP. Hvor trilla den bilen hen? Jo, rett i en tanks. C4 brukes også til vegger/dører like mye som tanks/biler.

Hehe, man kan nesten ikke blande et spill med RL.

 

Om man alikavel skal gjøre det, så tror jeg heller INGEN i virkeligheten fester C4 på en bil, så kjører mot en tanks for å så hoppe ut rett før :!: IALLEFALL ingen som fester C4 på et helikopter, så hopper ut noen få meter fra bakken :tease:

 

Det er et spill, alt innen for grensene burde være lov. Imo.

 

Jeg bruker både C4 og RPG mot folk selv, så har heller ingenting imot at folk bruker det mot meg. Selvom det kan være litt frustrerende på map som Operation Métro osv.

 

Uansett, det som skuffet meg mest med filmklippet ditt var at du som server administrator (som burde være et forbilde), tok et transport helikopter helt alene med C4 på. Alt du tenkte på er kills. Ikke nok med det, men du fikk ikke drept noen heller :thumbdown:

 

Fortsatt. Mitt poeng står der klart og tydelig. Det jeg mente med RPG i forhold til C4 er at RPG kjører man ikke tilfeldig rett i hodet på en fyr bak en vegg, men C4 kan drepe folk om de er på andre siden av en vegg. Det helikopter runnet mitt var bare for morro skyld og skjedde bare en gang. Var heller ikke på Diskusjon.no sin server.

 

Det handla heller aldri om 100% virkelighet, men hvilken grad av plagsomhet det skaper. Det feigeste som oppstår i BF og veldig mange andre spill er konstant spamming av RPG mot folk. Man skal ikke bruke RPG i trange ganger og over store sletter fordi det skaper en lett kill. Den ENESTE grunnen til at det brukes mot folk er fordi det gir en veldig lett kill.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Kanskje du skal lære deg forskjellen på en bil og en fiende? INGEN i virkeligheten går rundt med RPG og fyrer av i trynet til folk. En RPG er AT eller AA og ikke AP. Hvor trilla den bilen hen? Jo, rett i en tanks. C4 brukes også til vegger/dører like mye som tanks/biler.

Hehe, man kan nesten ikke blande et spill med RL.

 

Om man alikavel skal gjøre det, så tror jeg heller INGEN i virkeligheten fester C4 på en bil, så kjører mot en tanks for å så hoppe ut rett før :!: IALLEFALL ingen som fester C4 på et helikopter, så hopper ut noen få meter fra bakken :tease:

 

Det er et spill, alt innen for grensene burde være lov. Imo.

 

Jeg bruker både C4 og RPG mot folk selv, så har heller ingenting imot at folk bruker det mot meg. Selvom det kan være litt frustrerende på map som Operation Métro osv.

 

Uansett, det som skuffet meg mest med filmklippet ditt var at du som server administrator (som burde være et forbilde), tok et transport helikopter helt alene med C4 på. Alt du tenkte på er kills. Ikke nok med det, men du fikk ikke drept noen heller :thumbdown:

Hehe RPG er oss folk som ikke treffer skjiten med vanlig kuler. Vi må ha noe som kan gjøre litt mer damage enn de 2-3% vi ellers gjør... Hallo!

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Det handla heller aldri om 100% virkelighet, men hvilken grad av plagsomhet det skaper. Det feigeste som oppstår i BF og veldig mange andre spill er konstant spamming av RPG mot folk. Man skal ikke bruke RPG i trange ganger og over store sletter fordi det skaper en lett kill. Den ENESTE grunnen til at det brukes mot folk er fordi det gir en veldig lett kill.

Ser poenget ditt, men synes nå det er enda feigere om man fester C4 på en bil, så kjører rett mot en tanks. Tanksen har 0 tid på og reagere. Jeg har gjort det massevis selv, så vet akkurat hvordan det er. Ekstremt lett kill(s) :!: Fungerer jo veldig lett mot infantry også.

 

Hagle gir jo også lette kills på kort avstand.

 

Uansett, min konklusjon er at alt burde være lov. Det er ikke bare RPG som kan være feigt om man bruker forskjellig ting på en viss måte.

Lenke til kommentar

Og forskjellen på å kjøre en bil fylt med C4 inn i en vegg mot å skyte en rakket inn i en vegg er?

 

C4 inn i en vegg er ikke en vanesak. Når folk flyr rundt med RPG har de til vane og gjøre det. Har bare spilt 4-5 runder slik og det er vanligvis bare runder jeg spiller for morro skyld uten og stresse rundt. Hadde uansett tatt den bilen i videon om jeg hadde hatt C4 på bilen eller ei. Om man fulgte med på hvor den sikta da.

 

Det handla heller aldri om 100% virkelighet, men hvilken grad av plagsomhet det skaper. Det feigeste som oppstår i BF og veldig mange andre spill er konstant spamming av RPG mot folk. Man skal ikke bruke RPG i trange ganger og over store sletter fordi det skaper en lett kill. Den ENESTE grunnen til at det brukes mot folk er fordi det gir en veldig lett kill.

Ser poenget ditt, men synes nå det er enda feigere om man fester C4 på en bil, så kjører rett mot en tanks. Tanksen har 0 tid på og reagere. Jeg har gjort det massevis selv, så vet akkurat hvordan det er. Ekstremt lett kill(s) :!: Fungerer jo veldig lett mot infantry også.

 

Hagle gir jo også lette kills på kort avstand.

 

Uansett, min konklusjon er at alt burde være lov. Det er ikke bare RPG som kan være feigt om man bruker forskjellig ting på en viss måte.

 

Å gjøre RPG killing mot infantry til en vanesak er ikke noe bra. Det ødelegger bare stemningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...