Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud så irriterende det er at de ikke har noen form for kø-system for å komme inn på serverne..

Bruker du Firefox som nettleser? Isåfall kan du først installere GreasMonkey pluginen her(Krever omstart av nettleser etterpå):

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/greasemonkey/

 

Deretter legger du inn denne:

userscripts.org/scripts/show/116535

 

Trykk på "Install" i toppen der.

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

XBOX360- laggy når jeg sprinter, altså, ser springer fremover kommer litt tilbake som er meget irriterende, noen som har samme problem? SKjønner ikke hva det er for noe, har 10MB/s linje så burde jo gå smooth. Relativt ny xbox også, 360 Elite 120gb. Noen som vet hva som kan være problemet? Har prøvd å åpne portene for Xbox Live, ingen nytte. Er så og si ALLTID host i Black Ops.:S

Lenke til kommentar

XBOX360- laggy når jeg sprinter, altså, ser springer fremover kommer litt tilbake som er meget irriterende, noen som har samme problem? SKjønner ikke hva det er for noe, har 10MB/s linje så burde jo gå smooth. Relativt ny xbox også, 360 Elite 120gb. Noen som vet hva som kan være problemet? Har prøvd å åpne portene for Xbox Live, ingen nytte. Er så og si ALLTID host i Black Ops.:S

 

Lagger på PS3 også!

Lenke til kommentar

Gud så irriterende det er at de ikke har noen form for kø-system for å komme inn på serverne..

Bruker du Firefox som nettleser? Isåfall kan du først installere GreasMoney pluginen her(Krever omstart av nettleser etterpå):

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/greasemonkey/

 

Deretter legger du inn denne:

userscripts.org/scripts/show/116535

 

Trykk på "Install" i toppen der.

 

Mange takk :)

Lenke til kommentar

Noen andre som opplever at helikopter til tider er jævlig å fly? Jeg takler kontrollene veldig bra, men det hender jeg dulter borti "usynlige vegger". Det hender det kommer et kraftig smell, og hele helikopteret rister.

 

Veldig irriterende da jeg skulle prøve å fly bort i fra en lock-on ved bakkenivå, gikk fint helt til jeg traff en usynlig vegg - mistet kontrollen og deretter følgte en styrt.

Lenke til kommentar

Folk som har problemer med bf, bør vel slutte å klage på spillet og se etter feil på sin egen pc. jeg har spilt i over 14 timer og har ikke hatt noen problemer med selve spillet.

Det er et veldig kjent problem at all maskinvare ikke er 100% kompitabel ved launch. Det er bare å tenke seg på hvor mange tusenvis av forskjellige konfigurasjoner av PC-en man finner rundt om kring.

Lenke til kommentar

Folk som har problemer med bf, bør vel slutte å klage på spillet og se etter feil på sin egen pc. jeg har spilt i over 14 timer og har ikke hatt noen problemer med selve spillet.

 

Du har fått med deg mye. Så vidt jeg vet er det over langt over 10000 personer som har sagt de har problemer (battlelog forum) med feks at spillet kræsjer/PCen fryser/kræsjer/bluescreen. Prøver du å si at det er feil på PCen til alle disse personene?

 

Hvem skulle for eksempel tro at det var nødvendig å stille opp volten på RAM'en for å kunne spille et spill uten problemer?

 

Trur du heller skal være heldig for at du ikke har problemer og ikke komme her å si at det er PCen våres som er skylden..

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Burde virkelig få gjort noe med IRNV siktet, og kutta ned lengden på mortars kraftig.

 

IR er jo så overdrevet bra, det er jo nesten hensiktsløst å spille uten dette på. Folk lyser opp som prostituerte i amsterdam. Og mortaren settes jo bare opp i spawn, så sitter folk der resten av runden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...