Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

savner en mulighet til å kicke ut idioter fra squad. de gjør ingenting. bf3 er lagarbeid. ikke løp rundt å kødde. bf3 er langt fra en etterkommer av bf2. skuffa.

 

og joystick bør bli fjerna. alle de som bruker det er i enten fly eller helikopter. står å venter på flyet hele tiden så de slepper å legge vekk den store sticka.

Lenke til kommentar
1320085376[/url]' post='18519861']

Knive systemet i BF3 fungerer bæsj hos meg. Står og kniver folk 5-6 ganger i trynet uten at det skjer noe.

 

Er ikke meningen å knive forfra, prøv bakfra;)

 

Så det du mener er at folk ikke skal dø når man kniver de i trynet eller mens de ligger nede? Jeg før ingen effekt fra kniven når folk ligger nede i prone eller jeg kniver de i trynet.

Må noen sliser til for at de skal dø. Dobbel klikk på kniveknappen så får man en min animasjon uansett hvilket stilling man tar dem i (:ohmy:)

 

savner en mulighet til å kicke ut idioter fra squad. de gjør ingenting. bf3 er lagarbeid. ikke løp rundt å kødde. bf3 er langt fra en etterkommer av bf2. skuffa.

 

og joystick bør bli fjerna. alle de som bruker det er i enten fly eller helikopter. står å venter på flyet hele tiden så de slepper å legge vekk den store sticka.

Du er så uvitende og tar grundig feil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor på battlelog ser jeg hvem jeg har kniva?

Stats > Dog Tags så går du på "Taken" på filteret

31Oct_Monday_xnRbS.png

Har sett den. Men den viser vel bare siste person man drepte med kniv pr dogtag?

Ønsker fin oversikt som man hadde i BC2.

 

stats>weapons and gadgets>"ctrl+f" "knife"/eventuelt scroll ned til du finner knife

Endret av UNSCCapone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...