Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, nå som jeg har fått tenkt meg om så ønsket jeg egentlig å forhøre meg hva hvordan folk kommer til å gjøre med behovet for voice coms. Kan jo tenke meg at det vil være rimelig greit å slenge seg på en TS eller ventrilo server sånn tilfeldig, men dette er litt uklart for meg for jeg har ikke spilt Battlefield før.

 

Hm, når det er 32 spillere på et lag, er det mulig å bruke voice coms i selve Battlefield 3 klienten for alle tro?

Endret av Decoman
Lenke til kommentar

Guided shell funker relativt dårlig på det jeg ihvertfall mener er langt hold (Fikk ikke lock-on fra sånn ca. midt oppe på sletta på vei ned fra US Deployment på en tanks som sto på Checkpoint). Tror dette egentlig er ment for bruk med laser guidance, som kommer på en del helikopter så vidt jeg kunne se, og som lar deg skyte bak dekke blandt annet.

 

Men funket ganske bra hvis du fikk overasket en annen tanks, først skyte en guided shell som stort sett disabled, fyre av AP shell, og forsette derfra garanterte nesten at du vant 'duellen'. Hvis du derimot ikke overasker, tar den alt for lang tid til å locke at det egentlig er verdt det.

Lenke til kommentar

39 euro er jo faen ikke jævlig dyrt: p

 

Toll 41,73 10,7 % av 390,00 (varer + frakt).

 

Merverdiavgift 107,93 25 % av 431,73 (varer + frakt + toll).

 

Sum etter fortolling 539,66 varer + frakt + toll + mva

 

Så må man plusse på 117,- som går til posten norge.

 

 

Ikke akkurat billig for en genser

Endret av ÜberTec
Lenke til kommentar

 

Og du kaller deg en Battlefield Veteran... :nei:

 

 

Haha, joda, men det finnes grenser. ^^

 

Det blir kult i et par minutter med sine nerde-venner. Blandt andre mennesker derimot, så er det mildt sagt ikke like kult.

 

Tror heller ikke dama hadde blitt SÅ fornøyd om jeg spraget rundt i noe slikt. Greit nok at hu liker at jeg er nerd, men det der tror jeg hadde tatt kaka. :whistle:

 

Døh... Vi er da langt forbi det nå. Må vel ha en tskjorte også

 

Haha, forbi hva da kakeshoma? Jeg må innrømme at moten kanskje går meg hus forbi til tider, men jeg har mine tvil om at det plutselig har blitt moderne å gå i slikt. Uansett hvor mye jeg liker BF3 og Dice. laugh.gif

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...