Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
One of those discs will also have something Xbox 360 owners will probably want to clear some hard drive space for.

 

What what?

 

Edit, jeg leste for fort igjennom og fant svar. Dumme meg :)

 

According to a report from Gamerzines, Battlefield 3's second disc will also include an installable higher resolution texture pack that will make the whole thing look a lot prettier than what's streaming off the optical disc. That option is "voluntary," Battlefield 3 producer Patrick Liu says.

Endret av SuprMats
Lenke til kommentar
One of those discs will also have something Xbox 360 owners will probably want to clear some hard drive space for.

 

What what?

 

Highres textures.

 

Det er bekreftet at de jobber med netkoden frem mot release, selv om jeg har lite forhåpning om at de klarer det.

Det fikset, og utgivelse på Steam så handler jeg. Hvis ikke gidder jeg ikke verken konsoll eller PC- utgave (OK, jeg kjøper det med dårlig netkode hvis det bare kommer på Steam :) )

 

Du slo meg ;)

Lenke til kommentar

Anbefaler alle "nye/unge" betatestere til å lese dette.

 

Battlefield 3’s Executive Producer Talks Beta Reactions, Certification Delays, and Post-Release Support

 

Her forklarer han litt om hva en beta egentlig er. Det har vert mye "uvitenhet" både i denne posten og på battlelog forumet under open beta.

 

Det er et viktig poeng.

Men DICE har ikke vært superflinke med feedback til de om kommer med konstruktiv kritikk.

Ta netkode- problemet. Det har vært kjent siden Alpha. Feedback kom på forumet en av de siste dagene i Betaen.

Det var endel essensielle ting tatt opp av gamle BF2- spillere også som de brukte veldig langt tid på å opkklare/begrunne.

 

Så, ja det var en Beta, men de brakte det litt over seg selv også.

 

Det sagt så gleder jeg meg til å spille hvis de gir det ut på Steam, og anbefaler til å ikke henge seg opp i bugsa.

Lenke til kommentar

Det sier bare noe om hvor utdatert konsoller er, men dette grenser til off topic så la oss legge diskusjonen antall disker i diverse spill på hylla.

 

Det vil vel komme på x antall disker på pc også vil det ikke?, viss man handler et fysisk kopi av spillet.

 

Er vel bare PS3 hvor det vil komme på en disk, så vil ikke det bety at PC er utdatert også viss man skal følge den logikken der...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

En pc er mer ut-datert en en PS3 når det kommer til disker ja...

Bluray har en fordel, kapasitet. Hastigheten på Bluray er ikke stort bedre enn på en DVD, selv 8x tilsvarer ikke mer enn 36MB/s, såvidt raskere enn en USB2.0-minnepinne på sekvensiell hastighet, en USB3-HDD vil gruse enhver bluray-disk i både sekvensiell og særlig random.

 

Jeg gidder ikke kjøre DVD-brenner i maskinen lenger, USB-minnepenner og -harddisker har erstattet den.

Lenke til kommentar

En pc er mer ut-datert en en PS3 når det kommer til disker ja...

Bluray har en fordel, kapasitet. Hastigheten på Bluray er ikke stort bedre enn på en DVD, selv 8x tilsvarer ikke mer enn 36MB/s, såvidt raskere enn en USB2.0-minnepinne på sekvensiell hastighet, en USB3-HDD vil gruse enhver bluray-disk i både sekvensiell og særlig random.

 

Jeg gidder ikke kjøre DVD-brenner i maskinen lenger, USB-minnepenner og -harddisker har erstattet den.

 

Ja, så en blue ray disk er mer oppdatert da man kan kjøre mye høyere hastighet. :)

 

 

En pc er mer ut-datert en en PS3 når det kommer til disker ja...

 

Min SSD disk er nok mye kraftigere enn din utdaterte PS3 :)

 

Så de selger det på SSD disker også???

Hehe nei. Men man kan laste det ned på disken sin ;)

 

Men nå var det vel snakk om DVD og blueray ? Ikke nedlastede versjoner :)

Lenke til kommentar

En pc er mer ut-datert en en PS3 når det kommer til disker ja...

 

Min SSD disk er nok mye kraftigere enn din utdaterte PS3 :)

 

Så de selger det på SSD disker også???

Hehe nei. Men man kan laste det ned på disken sin ;)

 

Men da er det jo bare for meg å sette inn en SSD disk i PS3en min, så er vi jo like langt ;)

 

Men nå skal vi ikke dra dette for langt, kommer til å bli jævlig moro uansett på hvilken platform man skal spille spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...