Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Kan recon få C4?

 

Nei. Skjønner ikke hvorfor support har fått C4, er uten tvil Recon som burde hatt det.

Hvorfor bør Recon ha det? Recon bruke jo som regel å holde seg et stykke unna selve kampen. Synes Support og Assault skal ha C4, da de er der tanksene herjer

 

Jasså, så recon kan kun campe med sniperrifle?

 

I mine øyne har Dice spleisa sniper og spec-ops (som hadde c4) klassene sammen til recon klassen, som da er uten tvil den mest taktiske og sneaky klassen som derfor burde ha C4.

 

Det jeg har spilt av betaen hitill har vært ca 70% recon (10 timer ca), og har kun ca 100 kills med sniper riflene, men ca 1k kills med forskjellige PDWs, og det er med de recon klassen virkelig får vist seg.

 

Plasser en mobilespawnpoint, armer deg med et PDW, og da har du den mest aggresive klassen av alle sammen, som da er langt mere mobil en både assault og support (support er jo faen ikke mobil, de skal ligge å spraye), og de burde derfor ha fått C4, men istedenfor får de mortar strike, som bare kommer til å oppfordre camping...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan recon få C4?

 

Nei. Skjønner ikke hvorfor support har fått C4, er uten tvil Recon som burde hatt det.

Hvorfor bør Recon ha det? Recon bruke jo som regel å holde seg et stykke unna selve kampen. Synes Support og Assault skal ha C4, da de er der tanksene herjer

 

 

Jasså, så recon kan kun campe med sniperrifle?

 

I mine øyne har Dice spleisa sniper og spec-ops (som hadde c4) klassene sammen til recon klassen, som da er uten tvil den mest taktiske og sneaky klassen som derfor burde ha C4.

 

Det jeg har spilt av betaen hitill har vært ca 70% recon (10 timer ca), og har kun ca 100 kills med sniper riflene, men ca 1k kills med forskjellige PDWs, og det er med de recon klassen virkelig får vist seg.

 

Plasser en mobilespawnpoint, armer deg med et PDW, og da har du den mest aggresive klassen av alle sammen, som da er langt mere mobil en både assault og support (support er jo faen ikke mobil, de skal ligge å spraye), og de burde derfor ha fått C4, men istedenfor får de mortar strike, som bare kommer til å oppfordre camping...

 

Lenke til kommentar

Til de som gleda seg til jets og heli på caspian border blir nok riktig skuffet...

Jets er helt på trynet, greit nok at missilies må unlockes først som er idiotisk, men selve styringen er tragisk og totale feelingen. Den var bra i Battlefield 1942, bf2 og t.o.m BF1943 på PS3! JEG HÅPER INDERLIG DICE skjønner dette og fikser det! Helikopteret var ikke så stort mye bedre enn på BC2 heller..

Får bare håpe det er sånn i betaen...

Litt dumt at de skulle faile på det, når resten er så bra...

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Til de som gleda seg til jets og heli på caspian border blir nok riktig skuffet...

Jets er helt på trynet, greit nok at missilies må unlockes først som er idiotisk, men selve styringen er tragisk og totale feelingen. Den var bra i Battlefield 1942, bf2 og t.o.m BF1943 på PS3! JEG HÅPER INDERLIG DICE skjønner dette og fikser det! Helikopteret var ikke så stort mye bedre enn på BC2 heller..

Får bare håpe det er sånn i betaen...

Litt dumt at de skulle faile på det, når resten er så bra...

Man blir jo bare teamkillet når man prøver å ta et helikopter, var hvertfall sånn på BC2. Håper Dice har fått fikset det sånn at team killing på basene ikke går ann.

 

De kunne å ha ordnet det sånn at motstanderne ikke kommer inn på andre sin base, så man slipper baseraping.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syntes forsovet helikopterstyringen var mye bedre i BF2 og i BC2

 

Haha, var litt av en sammenlikning. F2 og BC2 hadde totalt forskjellig helikopter styring, så lo litt når jeg så den sammenlikningen :)

 

Personlig synes jeg det var alt for lett å styre kopter i BC2.

 

Samenliknet ikke BF2 og BC2. Sammenliknet BF3 med BF og BC2 hver for seg. BF2 har etter min mening den beste helikopter styringa. BC2 er ikke værst men fortsatt bedre en BF3. Er ikke så enkelt da :p Ser fortsatt tåper som hopper in å havner på huet i løpet av 2 sekunder i bad company 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...