Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper MP er langt bedre en dette når spillet kommer ut. Hvis det skal være som nå at man dør helt random som nå,så kommer jeg aldri til å ofre mer tid på dette spillet(tenker da på å være i dekning, bli drept fra usansynlige plasser/posisjoner).

 

Er bug. Man kan skyte gjennom steiner osv. Så om jeg 3d-spotter deg og du går i dekning bak en stein klarer jeg fortsatt å drepe deg.

Lenke til kommentar

Nei er lokalt på maskinen. Derfor problemet er der. Var en post om det tidligere i denne tråden. Problemet oppstod når de gjorde hitdetection clientside. Trur det var fordi om du hadde serverside så kunne folk utnytte latency bugs eller no sånt. Mens om det er klient side og jeg klarer og pepre deg full av bly på min skjerm før du klarer og skade meg så vinner jeg.

 

Post nr 12345!!

Endret av Benobi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som får til å joine som party? Jeg og en kompis får det faen ikke til. Prøvd alle browsere, restart av både battlelog, origin og selve PCen. Hvis jeg inviter får jeg opp game manager, men han får ingen invite. Hvis han inviterer får jeg invite, men han får ikke opp game manager for å joine...

 

Meh! Noen som vet hvordan? Eller om det i det hele tatt fungerer?

Lenke til kommentar

Noen som får til å joine som party? Jeg og en kompis får det faen ikke til. Prøvd alle browsere, restart av både battlelog, origin og selve PCen. Hvis jeg inviter får jeg opp game manager, men han får ingen invite. Hvis han inviterer får jeg invite, men han får ikke opp game manager for å joine...

 

Funker ikke her heller.

Lenke til kommentar

Noen som får til å joine som party? Jeg og en kompis får det faen ikke til. Prøvd alle browsere, restart av både battlelog, origin og selve PCen. Hvis jeg inviter får jeg opp game manager, men han får ingen invite. Hvis han inviterer får jeg invite, men han får ikke opp game manager for å joine...

 

Meh! Noen som vet hvordan? Eller om det i det hele tatt fungerer?

 

Skjønner ikke hvorfor du skal ha et problem med det? :S Fungerer helt fint for meg. Legg til som venn, inviter til squad join as squad tada

Lenke til kommentar

Noen som får til å joine som party? Jeg og en kompis får det faen ikke til. Prøvd alle browsere, restart av både battlelog, origin og selve PCen. Hvis jeg inviter får jeg opp game manager, men han får ingen invite. Hvis han inviterer får jeg invite, men han får ikke opp game manager for å joine...

 

Meh! Noen som vet hvordan? Eller om det i det hele tatt fungerer?

 

Party funker ikke i beta. Så join en server og be han joine deg, da kommer dere iallefall på samme server. Kanskje tilogmed i samme squad/team.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...