Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må unlocke missiler for jetsene.

 

Noen her som kjører SLI? Nettopp fått mitt andre 570 og har de koblet sammen, men GPU2 blir nesten ikke brukt. Ligger mellom 5 - 15% mens gpu1 blir brukt mye og blir varm som faen. (sandwich yay).

 

Nye drivere? SLI broen er installert? Aktivert SLI i Nvidia Control Panel?

Mine jobber 99%...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du må unlocke missiler for jetsene.

 

Noen her som kjører SLI? Nettopp fått mitt andre 570 og har de koblet sammen, men GPU2 blir nesten ikke brukt. Ligger mellom 5 - 15% mens gpu1 blir brukt mye og blir varm som faen. (sandwich yay).

 

Nye drivere? SLI broen er installert? Aktivert SLI i Nvidia Control Panel?

Mine jobber 99%...

This!

 

Selv om du har en flaskehals vil SLI dele opp jobben mellom skjermkortene 50/50.

Lenke til kommentar

Du må unlocke missiler for jetsene.

 

Noen her som kjører SLI? Nettopp fått mitt andre 570 og har de koblet sammen, men GPU2 blir nesten ikke brukt. Ligger mellom 5 - 15% mens gpu1 blir brukt mye og blir varm som faen. (sandwich yay).

Dessverre nok ja, du må unlocke missiles og flares for jets men det er litt umulig akkurat nå.

Lenke til kommentar

Du må unlocke missiler for jetsene.

 

Noen her som kjører SLI? Nettopp fått mitt andre 570 og har de koblet sammen, men GPU2 blir nesten ikke brukt. Ligger mellom 5 - 15% mens gpu1 blir brukt mye og blir varm som faen. (sandwich yay).

 

Nye drivere? SLI broen er installert? Aktivert SLI i Nvidia Control Panel?

Mine jobber 99%...

Merkverdig. SLIbroen er plugget i og driverne er de nyeste BF3driverne fra nVidia, men fortsatt så jobber kun ett kort på 99%. PSUen er 850w så det burde jo holde.

 

Flaskehals har jeg ikke. OSet er på en SSD, cpu er i7 950 @ 4.2GHz og 24gb ram. :p

Lenke til kommentar

På tide at jeg får prøvd Battlefield Betaen igjen..

Kunne noen være så¨snill å laste opp BF3.exe filen inn på forumet her? Anti-virusen fjernet den, og Orgin nekter å la seg reinstalleres uten at jeg går hardt til verks.

http://tullebukk.net/files/bf3.rar :thumbup:

Takk :) Nå fungerte det.

 

 

Hører flere kommentarer om rankingsystemet. Selv er jeg ikke helt fan av at en må spille "så og så lenge" for å kunne spille likt med alle andre, som feks i Cod. Synes BF2 var ganske greit egentlig. Hvor lang tid tar det normalt å komme seg opp til ranken man har unlocked alle våpnene?

 

 

Lenke til kommentar

Party funker ikke i beta. Så join en server og be han joine deg, da kommer dere iallefall på samme server. Kanskje tilogmed i samme squad/team.

 

Emm, jo? Spiller med flere venner via party as we speak. thumbup.gif

 

Reveal your secret! Har ikke nubbesjans til å komme i samme squad med kamerater..

 

edit: (hvis det var det du mente fungerte)

Endret av frow
Lenke til kommentar

Noen det noen som vet hvordan man monterer GURen til railen på rifla?

Jeg antok at den ville automatisk feste seg om man valgte "underslung rail" som tilbehør til forskjeftet, men fyren min slenger 40'en på ryggen av like vel.

 

Den er nok ikke ment å være underslung. Det er ett standalone våpen her.. Sannsynligvis p.g.a. at man kan velge den bort til fordel for medpack. Og at man kan ha bipod på riflene..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Noen det noen som vet hvordan man monterer GURen til railen på rifla?

Jeg antok at den ville automatisk feste seg om man valgte "underslung rail" som tilbehør til forskjeftet, men fyren min slenger 40'en på ryggen av like vel.

 

Den er nok ikke ment å være underslung. Det er ett standalone våpen her.. Sannsynligvis p.g.a. at man kan velge den bort til fordel for medpack. Og at man kan ha bipod på riflene..

 

 

Jeg mener jeg ser folk springe rundt med GURen på rifla - men da er det sikkert kun en graphic glitch eller noe når de tar opp 40'en.

 

jaja. skuff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...