AvidGamer Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Nå er det bare 32 spillere på konsoll, det vet du vel? Var vel 24 på BC2 med MYE bedre grafikk. Det vil si 8 spillere mindre enn det kommer på BF3 og det er lik nesten 50% dårligere grafikk? Om det finnes spill som ser bedre ut med 32 spillere vet eg fint lite om. Men at de skal behøve å sette ned grafikk så mye det er tull synes eg. Eh, er ikke bare grafikk som trekker. BF3 har jo syk physics motor mye kan total ødlegges, og dette trekker mye krefter. For å bevare dette må de ofre det visuele. Endret 6. oktober 2011 av AvidGamer
MiRaCL Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Er det bare meg eller har dette spillet det dårligste hitbox / hitdetection systemet noen gang? Er så sykt lei av å dø når jeg er bak cover. For meg så er dette en mayor gamekiller. 9
xManiaCx Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Slug og med kikkertsikte, sykt Er veldig effektivt på 870'en. xD
N1ko Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Håper de ikke nerfer PP-2000, er så sykt digg sånn som den er nå. Synes ikek den er så vanvittig OP heller i motsetning til UMPen.
Dr.Peedee Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Er det bare meg eller har dette spillet det dårligste hitbox / hitdetection systemet noen gang? Er så sykt lei av å dø når jeg er bak cover. For meg så er dette en mayor gamekiller. Spillet er ikke ute ennå. Vi får se når det kommer.
aGal Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Noen her som har testet A-91 ? A91An unusual weapon, even by Russian standards, the A-91 is a bullpup Carbine chambered in the 5.56mm NATO round, instead of a Russian caliber. Made from polymers it features a forward shell ejection system that keeps shells well clear of the shooter's face upon ejection. The bullpup configuration prevents the A-91 from mounting either a bipod or a foregrip.
Snorre Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Er det bare meg eller har dette spillet det dårligste hitbox / hitdetection systemet noen gang? Er så sykt lei av å dø når jeg er bak cover. For meg så er dette en mayor gamekiller. Nå er det vel strengt tatt slik at kuler kan penetrere enkelte typer cover også da. Jeg er enig i at det blir for dumt hvis du gjemmer deg bak tre meter tykk stein (ol.), men hvis coveret ditt er tynne sponplater eller noen tynne vegger er det jo bare naturlig at kulene greier å nå igjennom. Har ikke selv opplevd at jeg har blitt skutt gjennom solide cover-steder. Men det kan jo godt hende jeg har vært heldig.
Hyd Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 At BC2 har mye bedre grafikk er jo kanskje det dummeste jeg har hørt på lang tid... 4
HarGal Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Håper de ikke nerfer PP-2000, er så sykt digg sånn som den er nå. Synes ikek den er så vanvittig OP heller i motsetning til UMPen. Begge våpnene er OP, nerf dem til kingdom come!
N1ko Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Håper de ikke nerfer PP-2000, er så sykt digg sånn som den er nå. Synes ikek den er så vanvittig OP heller i motsetning til UMPen. Begge våpnene er OP, nerf dem til kingdom come! NEVER! Kan kansje si meg enig i at ext. mags er ganske op på PP-2000.
RoXx Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Er det bare meg eller har dette spillet det dårligste hitbox / hitdetection systemet noen gang? Er så sykt lei av å dø når jeg er bak cover. For meg så er dette en mayor gamekiller. Spillet er ikke ute ennå. Vi får se når det kommer. Akkurat den biten der har irritert meg mye. Føler det blir nytteløst å finne gode posisjoner med hurtig tilbaketrekningsmuligheter til cover når man blir truffet 3-4 ganger etter man er ute av skytevinkeln. Det blir vel / er vel rettet på til release.
Heradon Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Er det bare meg eller har dette spillet det dårligste hitbox / hitdetection systemet noen gang? Er så sykt lei av å dø når jeg er bak cover. For meg så er dette en mayor gamekiller. Utrolig at noen på den andre siden av fjellknausen klarer å treffe deg, har hørt om panserbrytende ammunisjon, men skudd som går gjennom fjell virker bare litt for drøyt. Det har flere ganger hent at jeg har stått oppe på en fjellknausen og vært rambo. Før jeg legger med ned bak fjellet har en eller annen nisse 3Dspotta meg. Hele 3-5 sek. senere blir jeg drept av magic bullets. Håper de fikser det da det plager meg mest, samt kadaver som ligger på bakken som skyter deg ned og usynlige folk med lommelykt... Den hender også at jeg dropper fra 100% HP til null, og får en brå død. Hit-reg og netcode må fikses ASAP Endret 6. oktober 2011 av Heradon
Kakeshoma Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Hmmmm.... Voffor blir ikke Battlereportsene mine oppdatert?
Konamixx Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 (endret) What Heradon said. Helt klart det største problemet på Xbox iværtfall. Er det også slik på PC eller er det et konsollproblem? Forhåpentligvis har de fått en haug med info fra open beta og kan tweake litt på bakrommet frem mot launch. Endret 6. oktober 2011 av Konamixx
Heradon Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 (endret) What Heradon said. Helt klart det største problemet på Xbox iværtfall. Er det også slik på PC eller er det et konsollproblem? Forhåpentligvis har de fått en haug med info fra open beta og kan tweake litt på bakrommet frem mot launch. Min erfaring er fra PC, trist at dere på konsoll har det samme problemet. Endret 6. oktober 2011 av Heradon
MiRaCL Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Er det bare meg eller har dette spillet det dårligste hitbox / hitdetection systemet noen gang? Er så sykt lei av å dø når jeg er bak cover. For meg så er dette en mayor gamekiller. Nå er det vel strengt tatt slik at kuler kan penetrere enkelte typer cover også da. Jeg er enig i at det blir for dumt hvis du gjemmer deg bak tre meter tykk stein (ol.), men hvis coveret ditt er tynne sponplater eller noen tynne vegger er det jo bare naturlig at kulene greier å nå igjennom. Har ikke selv opplevd at jeg har blitt skutt gjennom solide cover-steder. Men det kan jo godt hende jeg har vært heldig. Mener selvfølgelig stener og vegger. + Man sidestepper inn i dekning og dør. Er vel fordi de har flyttet hitdetection client side og da er det mer sensetivt til lagg.
evenandreas Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Et skudd i kneskålen med shotgun og du er nede og slikker asfalt. Den delen har jeg ikke noe imot, men det å bli skutt av en shotgun 200 m fra, og likevel dø. Det liær e ikke. Du sier noe der, men det er jævlig artig når man sniker seg opp på de Et skudd i kneskålen med shotgun og du er nede og slikker asfalt. Sist jeg sjekket het det hagle på norsk :O Pumpehagle* ^^
Nizzen Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Er det bare meg eller har dette spillet det dårligste hitbox / hitdetection systemet noen gang? Er så sykt lei av å dø når jeg er bak cover. For meg så er dette en mayor gamekiller. Vær mann og slutt med å gjemme deg, så slipper du det problemet Slapp av, jeg reviver deg Hilsen medichore
evenandreas Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Er det bare meg eller har dette spillet det dårligste hitbox / hitdetection systemet noen gang? Er så sykt lei av å dø når jeg er bak cover. For meg så er dette en mayor gamekiller. For jeg har ikke tellingen, det er en beta!
StorPeder Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Er det bare meg eller har dette spillet det dårligste hitbox / hitdetection systemet noen gang? Er så sykt lei av å dø når jeg er bak cover. For meg så er dette en mayor gamekiller. Det problemet var stort i BC2 også, så det er ikke noe som kan bortfoklares med "BETA!!!" desverre. BC2 var tidvis helt uspillbart for min del pga dette. Det hjelper ikke at jeg har NGT- linje heller (VM i dårlig ping)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå