Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Har gledet meg til dette spillet en stund, men etter å ha prøvd betaen, er jeg litt i tvil om jeg skal ha det likevel. Blir ofte drepte av noen som jeg ikke aner hvor er (og det er for det meste ikke snipere heller). Kan også være at det bare er jeg som er elendig, har ikke spilt mange FPS på konsoll. Kanskje CoD rett og slett passer bedre for meg, men ender nok opp med å kjøpe begge. Det som jeg virkelig ikke liker med MW3, er at det er kliss likt MW2, men det får vel gå. Blir en dyr høst, det her. :dontgetit:

 

Jeg opplever alt det samme som deg. Har så store forhåpninger til battlefield og vil at det skal være bra slik at jeg slipper MW3 men herregud så dårlig det er. Jeg opplever hele tiden at jeg bare plutselig dør... Det var dessverre ikke noe for meg hvis jeg skal dømme etter betaen.....

 

Det er nok mange som sitter med den følelsen. Men dette kartet og modusen er ikke det som er det primære ved BF3.

Sjekk ut videoene med Caspian Border på Youtube, så ser dere :-)

 

Det jeg likte best på Metro, var kjempingen i korridorene inne. Det kan være rimelig heftig.

 

Som nevnt lengre opp i tråden, så er 100 poeng for MCOM alt for lite. Ofte opplever man at det ligger folk nær MCOM som kun dreper de som nærmer seg. De er ikke interessert i ARM/DISARM, bare easy kills....

 

Battlefield er conquest, TEAMPLAY og blanding av infanteri / hardware. Da først blir det skikkelig gøy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det har jeg prøvd. Men glem det, var naturligvis fordi jeg ikke hadde lastet ned betadriverne som var årsaken. Er nå in-game og fornøyd! Er det TV2-serverne det skjer på?

 

Har du det samme problemet, LAST NED BETADRIVERE TIL SKJERMKORTET DITT.

 

Samtidig vet jeg mange har løst det ved å disable antivirus + bytte til uglossy Aero-visning. Prøv det og.

Lenke til kommentar

Battlefield.no er et godt community ja, kan helt klart anbefales, og serverne deres er meget gode som allerede sagt over her.

 

Ser det er en Caspian Border server oppe? Dog når det bare er en med 32 spillere blir det vel neppe lett å joine :p

Det er en Caspian Border server, men du får neppe spilt på den. Da servern er til en russisk event.

Lenke til kommentar

*snip*

 

Vet ikke om du bare har forstått feil eller ikke. Det de mener med 100 timer per class er at du skal unlocke først og fremst classen i seg selv til det ikke er mer og unlocke i fks recon. Men så skal du også unlocke alt som er og unlocke for hvert våpen, diverse oppgraderinger dvs et vist antall høyt kills. Det er også som de andre sier her at i betaen så er hvor fort du får points blitt høynet og du kan regne med at det kreves mer points i release for å unlocke ting. Jeg er fortsatt helt enig med deg at noen klarer og unlocke en class fortere enn 100 timer. Men som et gjennomsnitt så ser det ikke helt håpløst ut. Jeg har 91k i recon og har spilt i kanskje 7/8 timer i recon class. Det er antageligvis ikke veldig bra. Jeg har enda ikke fått tak i alle oppgraderinger til det første våpenet. Et problem med classes er jo også at det er forskjellig våpen fra hvilken side du spiller på. Og man gjør det heller ikke like bra med alle våpen, selvom man lvler rellativt fort med SVD så kan det være mye værre med fks SV-98

 

Ja, ser den, men jeg har litt vondt for å tro at tiden det tar å unlocke det meste på en class skal nesten tidobles til retail. Lvls kommer nok til å ta ekstremt mye lenger tid, men unlocks burde vel være innen fornuftige tidsaspekter. 100 timer for å få det siste siktet eller siste class våpenet er jo relativt drøyt. Hvis det stemmer at et er 100 timer pr. class vil jo halvparten av communityet ha falt av/sluttet å spille lenge før de i det hele tatt er i nærheten av "endgame" med alle unlocks.

Lenke til kommentar

Morro når folk begynner å unlocke Claymores, det kommer ikke til å bli misbrukt i Rush i det hele tatt :whistle: Er vanskelig nok å komme seg frem til MCOMen når du blir beskutt fra fire forskjellige busker bare du tenker på å stikke hodet opp en plass :ph34r:

 

Hva mener du med misbrukt? - Hele poenget med claymores er jo å beskytte en døråpning eller et punkt der du tror det kan komme noen.... - Kan vanskelig se hvordan dette kan "misbrukes" ..

Lenke til kommentar

Claymore kommer nok til å spille en stor rolle i Rush. Har selv benyttet meg taktisk i å bruke C4 til lignende.

 

Syns det burde være en enklere måte å ta ut fiendtlige C4 og Claymores. Vet ikke hvordan det gjøres nå. Skyte på de kanskje, dog de er vanskelig å se.

 

Så en vennlig C4 på veggen i går. Så ut som jeg kunne plukke den opp :p (Prøvde ikke)

Lenke til kommentar

*snip*

 

irrelevant

 

Ja, ser den, men jeg har litt vondt for å tro at tiden det tar å unlocke det meste på en class skal nesten tidobles til retail. Lvls kommer nok til å ta ekstremt mye lenger tid, men unlocks burde vel være innen fornuftige tidsaspekter. 100 timer for å få det siste siktet eller siste class våpenet er jo relativt drøyt. Hvis det stemmer at et er 100 timer pr. class vil jo halvparten av communityet ha falt av/sluttet å spille lenge før de i det hele tatt er i nærheten av "endgame" med alle unlocks.

 

Helt enig med deg i det siste, er nok sant at de fleste slutter og spille lenge før de får unlocket alt om det tar 100 timer. Tror faktisk de fleste ikke engang har som mål og unlocke alt og tror derfor folk vil bruke mye lenger tid til å unlocke alt. Egentlig er jo hele saken "irrelevant" nettop fordi om du får et nytt våpen du ikke liker så har du nok ingen planer om og unlocke alt til den. De eneste disse statestikene berører er såkalte "achievement" whores. Selv om det ikke er en achievement i seg selv og unlocke absolutt alt. Men det er jo FRYKTELIG stor forskjell fra BC:2 da isåfall. I BC:2 har jeg spilt 168 timer men det er veldig lenge siden jeg unlocka absolutt alt der. Men der er det vel ikke sånn at du må unlocke red dot får hvert våpen heller, det holder bare og unlocke det? Mulig jeg tar feil også, lenge siden :p

Lenke til kommentar

Den robot saken skuffa .. ubrukelig kjøreegenskaper og bråker for mye til og lure seg frem til mcom.. jaja

 

Nja, jeg tror nok ikke det. Jeg tror den kan være veldig nyttig så fort folk får experimentert nok. Vi har bare spilt BF3 BETAEN i noen dager. Er jo mange fler baner og teste den på og antall spillere per server varierer.

Lenke til kommentar

Ja, det har jeg prøvd. Men glem det, var naturligvis fordi jeg ikke hadde lastet ned betadriverne som var årsaken. Er nå in-game og fornøyd! Er det TV2-serverne det skjer på?

 

Har du det samme problemet, LAST NED BETADRIVERE TIL SKJERMKORTET DITT.

 

Samtidig vet jeg mange har løst det ved å disable antivirus + bytte til uglossy Aero-visning. Prøv det og.

 

Får prøve det med aero og antivirus, lasta ned betadrivarane før eg prøvde å joine noko som helst. Stryk forresten det eg sa i førre posten - det virka berre ein gang, når eg ville skifte server stod alt bom fast på Joining igjen.

Lenke til kommentar

Den robot saken skuffa .. ubrukelig kjøreegenskaper og bråker for mye til og lure seg frem til mcom.. jaja

 

Nja, jeg tror nok ikke det. Jeg tror den kan være veldig nyttig så fort folk får experimentert nok. Vi har bare spilt BF3 BETAEN i noen dager. Er jo mange fler baner og teste den på og antall spillere per server varierer.

EOD +C4, nuff said

Lenke til kommentar

Den robot saken skuffa .. ubrukelig kjøreegenskaper og bråker for mye til og lure seg frem til mcom.. jaja

 

Nja, jeg tror nok ikke det. Jeg tror den kan være veldig nyttig så fort folk får experimentert nok. Vi har bare spilt BF3 BETAEN i noen dager. Er jo mange fler baner og teste den på og antall spillere per server varierer.

EOD +C4, nuff said

 

Indeed.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...