Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Alpha skal ikke være "gøy" ettersom det var ment for stresstest og bug squashing, men jeg hadde det fortsatt veldig artig selvom jeg lagget en del, har bestilt meg ny prosessor og ny RAM så hadde håpet på å få det før Alphaen sluttet, men man kan jo ikke forvente all verden av det norske post systemet :p

 

Edit: og jeg er enig i at Metro mappet var ganske ubalansert, så håper de fikser det selvom jeg kommer til å spille mest på store baner :)

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klarte å komme meg til siste nivå to ganger med rundt 7 timer spilletid. Ene gangen som attacker, hvor vi vant. Så ja, brettet var litt ubalansert. Hvis attacker-teamet samarbeidde godt, med en flink LAV-sjåfør så klarte man det utrolig enkelt. I hvert fall på første nivå. :)

 

Fremdeles litt som må fikses, men som sagt mange ganger; det er alpha. Spesielt 3D-spottinga.

Lenke til kommentar

Tror nok de vil beholde 3D-spotting, som i BC2. Men, det er jo bare å spille hardcore. Det er uansett mye morsommere når man blir vant til det :w00t:

 

Spille mye vanlig bli awesome -> Hardcore mode, folk dør så lett I OWN THIS PLACE -> Hardcore get boring, back to normal

 

Repeat

 

Slik gjorde jeg det på BC2 iallefall.

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg Origin til å slutte å automatisk logge meg inn?

 

Jeg var så dum og valgte "Remember me" på den oppstarten, og nå popper den jævla programmet opp hele tiden.

 

Finner ingenting i "Settings" for å få slutt på det.

Tenker du på at Origin starter opp automatisk? Nå har ikke jeg programmet fremfor meg, da jeg sitter på jobb. Men prøv å holde nede windowstast + r - da dukker det opp et vindu som heter kjør. Skriv inn msconfig, og så blar til fana "startup", hvor du da kan krysse vekk Origin. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Andre som har problemer med å komme seg inn på Battlelog.battlefield nettsiden ?

Går litt tid så kommer det bare fram "The connection has timed out. The server at

battlelog.battlefield.com is taking too long to respond."

 

Er sånn hos meg også. Er nok fordi alphaen er ferdig. :)

Lenke til kommentar

Andre som har problemer med å komme seg inn på Battlelog.battlefield nettsiden ?

Går litt tid så kommer det bare fram "The connection has timed out. The server at

battlelog.battlefield.com is taking too long to respond."

 

Alphaen er ferdig, så det er nok grunnen. Bare og vente på beta nå ;)

EDIT: Oh, too late.

Endret av Mr. Myhre
Lenke til kommentar

Syns det var dritt fett jeg, men kom meg aldri bak metroen. Og skal love dere jeg prøvde å ødelegge litt slik at det gikk an :ph34r:

 

Hmm, ja hadde samme problemet selv.. med 12 timer (tror eg) gameplay, så vant eg som attacker 2 ganger.. Var alt for lett og være defender på den banen der, så får håpe de gjør noe med det.. Flere tickets til angriperene ihvertfall.

vant 6-7 ganger som angriper, men vant alle -1 som forsvarer, Totalt antall vet jeg ikke men tipper rundt 100 runder.

 

Drit vanskelig å vinne som angriper pga. en bug og litt for mange nybegynnere. Men GØY var det.

Lenke til kommentar

Hmm, synd at mange synnes det, men nå må BF2 fansa huske at BF3 skal tilfredstille BC2 fansa også. :)

 

BTW: Har vi lov til å nevne bugs eller er det mot NDA?

 

Stod at vi ikke fikk opplyse tekniske detaljer, men at det er bugs er ingen hemmelighet for program i Alpha utgave.

 

Men jeg ville ikke ha opplyst hva som virket / ikke virket og hvordan spille var bygget opp.

 

Det er nok endel som ikke får BETA'en pga av brudd på NDA

Lenke til kommentar

Hmm, synd at mange synnes det, men nå må BF2 fansa huske at BF3 skal tilfredstille BC2 fansa også. :)

 

 

Ja, men ut ifra alphaen er det derimot tatt for mye fra BC2 i forhold til BF2. Er en grunn til at mange er urolig. Men får bare vente å se.

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

Leser på EA forumet at BF2 fans slakter BF3 alphaen. Lagspillaspektet er visst nesten helt fraværende og spillet ligner et penere BC2 med flere kjøretøy. Det sies også at DICE ikke kan gjøre særlige store forandringer pga hvor nært spillet er release. Hvis dette er BC2 v 2.0 blir dette tidenes største skuffelse.

 

Ja, veldig mange klager, men nesten ingen tenker over at dette kun var en alpha.. De har tross alt 3 mnd på seg for og få det klart før release, og på den tiden bør de klare og gjøre en del med spillet.

Lenke til kommentar

Jeg klarer egentlig ikke å se hvorfor det er så likt BC2. Eneste tingen som jeg synnes er dradd ut av BC2 er 3D spottinga. Ellers ikke så mye annet. Hva er det folk er så skuffet over egentlig?

 

Er sikkert litt med det at det er et rush map, og kun en LAV på mappet.

 

EDIT: Håper ikke det ble for mye for NDA. :p

Endret av N1ko
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, er utrolig mange grinunger der ute.

Tror spillet blir kjempebra når man får testet ut alle mappene osv.

 

Husker jeg ble temmelig lei av BC2 betaen, men så fort spillet kom ut, med mange flere maps, var det utrolig moro. + 64 spillere :dribble:

 

Ganske sikker på at det blir et kanonspill :new_woot:

Lenke til kommentar

Jepp, er utrolig mange grinunger der ute.

Tror spillet blir kjempebra når man får testet ut alle mappene osv.

 

Husker jeg ble temmelig lei av BC2 betaen, men så fort spillet kom ut, med mange flere maps, var det utrolig moro. + 64 spillere :dribble:

Ganske sikker på at det blir et kanonspill :new_woot:

 

64 spillere...

 

Gleder meg som faen! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...