Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er oppløsningen og frameraten på BF3 på PS3? Og hva vil du si grafikken tilsvarer på PC? Medium? Vanskelig å se utifra youtube videoer.

Spillte litt BF3 på laptopen med laveste innstilling og 1366*768 å jeg syntes enda da at det så mye bedre ut på PC + at flyten er 10x bedre på PC enn konsoll.
Lenke til kommentar

Begynner å få inn siktet igjen, tror det er bare noen ørsmå forandringer igjen før aim er der den var.

Og når ting er i boks, da skal ting tas backup av, og screenshots av, så jeg slipper dette igjen.

 

Mangler det bare at dice fucker et eller annet med sensitivity selv, bare for å gjøre det jævligst mulig.

Lenke til kommentar

Bli med i Brigaden da vel, trenger litt folk som kan spille ESL i jula. Vi er ikke så verst koselige folk heller. Ikke sånn megaseriøs alphamale samfunn. Bortsett fra Nero da, han er en satan av en admin.

KronoS Storm E-Sport er sannelige megaseriøse òg. Faste treninger 2 ganger i uken og faste kamper internt. Alt skal gå i progressjon hele veien. Er verdt det uansett, når en får 5stjerners hotell i Frankrike og flybilletter osv :)
Lenke til kommentar

KronoS Storm E-Sport er sannelige megaseriøse òg. Faste treninger 2 ganger i uken og faste kamper internt. Alt skal gå i progressjon hele veien. Er verdt det uansett, når en får 5stjerners hotell i Frankrike og flybilletter osv :)

Sikkert veldig bra det om man spiller seriøs E-sport :) . Dog de er i mindretall. De aller fleste har bare tid og ambisjoner til public, og kanskje litt ESL og klankamper. Derfor det er bra det er forskjellige klaner, som også er klare på sine mål. Mange platooner som er pure public, de som fokuserer på ESL og klankamper (ala Brigaden), og så de som KronoS som spiller for å nå toppen og få pengepremier.

 

Legger til: Den følelsen når du joiner en Metro-runde og vil ha 300 kills, så triblecapper laget ditt når motstanderen har 10 tickets igjen og du mangler 5 kills :(

 

Hva er det høyeste som er mulig å få på Metro med 32-64-manns server egentlig? Normalt på 12v12 så ligger jeg på rundt 200 kills. Metro må være en clusterfuck på PC :tease:

Det kommer jo helt an på hvor mange tickets det er.
Lenke til kommentar

Er så jævlig lei M16A3 og M416. Folk bruker jo ikke noe annet for tiden, gir jo ingen mening for oss andre å bruke noen andre våpen/classes når Assault er så OP med de to våpene. Håper de blir nerfa enda mer.

 

Ja sikkerlig overpower ass, for det første er det vel AEK som gir mest damage per second, og hva er problemet? Bruk dem du da.

Lenke til kommentar

Har som regel spilt mest med F2000 og M416 av assualt-våpen, men synes det er like lett å drepe med P90, og nesten like greit med G36C egentlig.

Prøvde for en måned tid siden å bruke shotgun litt, og fikk en K/D som jeg aldri har hatt før. Skikkelig overpowered, og ble jo (som alle andre med hagle) kalt shotgun noobs osv. (som selvsagt stemte, jeg var jo noob i våpenet)

Men er på ingen måte like gøy, og du er så pinlig begrenset kun til å bevege deg i nærkampområder at det blir ubrukelig å bruke i det store og hele, med mindre du spiller på Close-compat maps, og er ute etter å drepe mest mulig folk.

 

Skal du virkelig drepe mye på kort tid, så må du over på Support-våpenene som jeg ikke helt mestrer. Disse har i det minste et magasin stort nok til å drepe en hel flokk før du i sitlle og ro kan reloade. :)

 

Kort sagt, jeg ser ikke hvorfor Assualt-våpnene skal være ubalanserte. De passer greit i alle tilfeller i en kamp, og gjør deg veldig tilpassningsdyktig, og det er derfor folk bruker dem mest går jeg ut fra.

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg har brukt M416 mye, spesielt i starten av spillet(1 år siden), m16 har jeg bare 150kills med kanskje. Følte m416 passet spillestilen min best på en del maps, jeg endrer alltid hvilken classe/våpen jeg bruker i forhold til hvilket kart det er. Prøvde AEK'n her for ett par uker, så nå er jeg litt hekta på det våpenet. De neste våpene jeg skal teste ut er F2000, M417 og ACW.

Lenke til kommentar

Ja sikkerlig overpower ass, for det første er det vel AEK som gir mest damage per second, og hva er problemet? Bruk dem du da.

 

AEK er greit balansert pga reload tiden i mine øyne. Er ikke like gøy å spille 24/7 med M416 og M16A3, men det er baner hvor du må bruke de. Synes selv det er en ødeleggene faktor at M416 er så drøyt god på medium-long range med HB+ Holo sight (US), ødelegger noe av mulighetene for de andre medium-long range våpnene. Liker variasjon og det er derfor jeg synes at "overbruken" av M16/416 ødelegger for noe av flyten for min del, men ser poenget ditt.

 

Andrull: Prøv M240B - Kobra -Ext Mags - Foregrip/Bipod - Perk: Supression. (Få en i squad til å runne cover). Elsker det setupet, kan låse ned et helt område med bipod og supresse dem som faen. Funker bra på de fleste medium- close quarter situasjoner, bare å peppre dem ned og prefire :)

Endret av Berniy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...