Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne ønske de mekka Dalian Plant i B2K å.

 

Daliant Plant ja, den var fin. Noen som husker Lost Village? Digga det mappet, men det var vel DC gutta som mekka den om jeg ikke tar feil.

 

Vel vel, da har B2K vært ute noen timer, hva synes folket så langt? Jeg dro hjem på juleferie i går, får ikke prøvd herligheten før over nyttår :(

Gleder meg som en unge til å prøve BF3 remaken av Karkand, som uten tvil var favorittmappet i BF2. Gulf of Oman skal også bli fett! Sharqi har jeg også trua på.. ahh, the pain.

Lenke til kommentar

Spør igjen siden jeg ikke fikk svar sist. :p

 

Jeg kjøpte BF3 Russian edition (uten BtK), men så har jeg osgå BF3 Limited edition med BtK som jeg ikke har brukt serialen til enda. Viss jeg adder den i Origin kontoen min sammen BF3 russisk edition, får jeg da BtK til den brukeren jeg har spillt nå, eller må jeg lage ny og ranke på nytt?? Noen som vet det?

Lenke til kommentar

Ok, naa er jeg grundig lei av det moekka programmet origin... Den disconnecta meg, og naa sier den at passordet er galt... Er saa lei av origin, skjonner ikke hva de tenkte naar de fannt ut at man maa ha origin for aa spille bf3, maken til drit program skal man lete lenge etter. Naar jeg trykker "glemt passord?" Kommer det bare opp at jeg ikke kan koble til, prov igjen senere... Bf3 hadde blidt 100x bedre uten origin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...