Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hej hej alle sammen new_woot.gif

 

Hadde nettopp ett stykk vill runde =D

 

post-204236-0-09459800-1322426777_thumb.jpg

 

 

Har totalt for dagen en K/D på 114 ph34r.gif

 

WINNING! =D

 

Hvordan spiller du på en slik runde? Helicopter/Fly? Recon? Hva slags server?

 

Godt gjort å ikke dø på en 1000 tick game. Hvis ikke dere er 20 venner på samme lag ihvertfall :p

Lenke til kommentar

En må bruke flares tidlig nok. Ellers kan det for bli hit.

 

På little birden bruker jeg laser tag og guided missle. Ikke det han andre gjorde da?

 

Må helt ærlig si at jeg ikke vet om det er forskjell på lyden fra vanlig lock on. Noen som vet? Var uansett en standard head-on fight hvor lyden hvertfall var den samme.

Lenke til kommentar

Får man for lite poeng med SOFLAM til at folk bruker denne? Har enda til gode å se den i bruk. Noe som egentlig er ganske kjipt da denne gjør det mulig å plukke helikopre med MBT og javelin.

 

jeg skjønner ikke helt hvorfor recon ikke gidder gå med den på store åpne maps. er jo mye bedre enn å bruke mav til og med etter min mening på ps3 i det minste. Jeg har til nå kun en gang fått poeng for bruk av den men da fikk jeg 200 poeng for assist kill på en tanks.

Alle på laget ser vel når soflamen låser seg innpå et mål uansett klasse? Ihvertfall gjør jeg det, da bør det heller ikke være noe vanskelig å skjønne at man kanskje skal spawne med javelin :roll:

Har lusst å skyte ned en heli med an, det hadde vært awesome :new_woot: :new_woot:

Lenke til kommentar

Får man for lite poeng med SOFLAM til at folk bruker denne? Har enda til gode å se den i bruk. Noe som egentlig er ganske kjipt da denne gjør det mulig å plukke helikopre med MBT og javelin.

 

jeg skjønner ikke helt hvorfor recon ikke gidder gå med den på store åpne maps. er jo mye bedre enn å bruke mav til og med etter min mening på ps3 i det minste. Jeg har til nå kun en gang fått poeng for bruk av den men da fikk jeg 200 poeng for assist kill på en tanks.

Alle på laget ser vel når soflamen låser seg innpå et mål uansett klasse? Ihvertfall gjør jeg det, da bør det heller ikke være noe vanskelig å skjønne at man kanskje skal spawne med javelin :roll:

Har lusst å skyte ned en heli med an, det hadde vært awesome :new_woot: :new_woot:

 

Brukt masse SOFLAM jeg, men det er ingen som skyter på de jeg "painter", så den er ganske ubrukelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Hej hej alle sammen new_woot.gif

 

Hadde nettopp ett stykk vill runde =D

 

post-204236-0-09459800-1322426777_thumb.jpg

 

 

Har totalt for dagen en K/D på 114 ph34r.gif

 

WINNING! =D

 

Hvordan spiller du på en slik runde? Helicopter/Fly? Recon? Hva slags server?

 

Godt gjort å ikke dø på en 1000 tick game. Hvis ikke dere er 20 venner på samme lag ihvertfall :p

 

Jeg tipper det har vært ganske heftig med defibrillering. En runde på 1000 tickets uten å faktisk bli drept i det hele tatt skal ikke gå an.

Lenke til kommentar

Får man for lite poeng med SOFLAM til at folk bruker denne? Har enda til gode å se den i bruk. Noe som egentlig er ganske kjipt da denne gjør det mulig å plukke helikopre med MBT og javelin.

 

Løpt med Soflamen fra jeg fikk den til jeg nettopp nå har unlocket MAV. Eneste gang markeringen min har gjort nytte for seg er når jeg spilte med en kamerat som hadde javelin. Ergo fikk jeg stort sett bare mine 10 poeng for hver targeting

Lenke til kommentar

Hmf..

 

Locket meg innpå en jet, jetten ble skremt og slapp ut flares, jeg skjøt og raketten gikk etter flaresene? :dontgetit:

Jepp, derfor man har flares. :)

 

Forresten, får dette når jeg prøver å connecte til noen av TV2 sine servere:

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster permanent ban issued on this Game Server for player 'Steinsvik' ... Prior Kick/Ban

Vet ikke hvorfor, og har ikke cheatet, boostet eller lignende. Eneste "straffbare" jeg har gjort er en TK enkelt TK (en som hadde TKet meg tidligere). Ser ikke hvorfor det skal føre til permban..?

 

Hvor klager jeg?

 

Lenke til kommentar

du får håpe det er timer på bannen selv om det står permanent.

 

Jeg ble rammet av et jagerfly isted når jeg fløy heli med en anna. heliet landet på huet oppå et lagerhus og nektet å eksplodere. fikk disabla jagerfly fra den posisjonen men herregud så teit :thumbdown:

 

Edit: det skyldige jagerflyet fløy selvfølgelig videre som normalt.

Edit Edit: blei også skutt på av et eller annet runden før når jeg fløy helien. 2 ganger faktisk. begge gangene blei helien kastet overende og deiset i bakken. Det var på Kharg island men jeg var ikke så voldsomt nærme den aa gunnen heller? :hmm:

Endret av Nomad89
Lenke til kommentar

Hmf..

 

Locket meg innpå en jet, jetten ble skremt og slapp ut flares, jeg skjøt og raketten gikk etter flaresene? :dontgetit:

Jepp, derfor man har flares. :)

 

Forresten, får dette når jeg prøver å connecte til noen av TV2 sine servere:

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster permanent ban issued on this Game Server for player 'Steinsvik' ... Prior Kick/Ban

Vet ikke hvorfor, og har ikke cheatet, boostet eller lignende. Eneste "straffbare" jeg har gjort er en TK enkelt TK (en som hadde TKet meg tidligere). Ser ikke hvorfor det skal føre til permban..?

 

Hvor klager jeg?

 

 

Du klager i forumet til battle.no.

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

aaaaaaaaaaaaaah Spilte en helt insane runde nå på Caspein borders (whatever) Ticksa gikk ned fra 550, og mer jevne lag skal du lete lenger etter. Ble faktisk sliten av den runden. Må ha spillt i nesten 1 time på den.

 

Måtte jobbe som en helt med flagga. Sikker på jeg tok flagg kjappere en 3 noobs tilsammen hadde greid. Ente opp med poengsum på 14525 et eller annet. Kun ingame poeng altså, ikke til slutt med alle ribonsene, bonuser osv.

 

anyways, dett endte med close rase helt ned til 149-148 da det så ut som en surrebokk hadde greid å quite på det andre laget og det løste opp litt.

 

Shit, jeg trenger en drink nå

Endret av Centy88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...