Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:Det nye designet på diskusjon.no


Anbefalte innlegg

Synes visuelt messig er dette MYE mer behageligere på øyet. Men det er veldig komprimert. De burde laget siden slik at den strekker/former seg etter browseren.

Komprimert er jo det det IKKE er. Det er sp mye luft overtalt, atte! Vil du ha bredere forum, velger du et dynamisk skinn, men da er det mye mindre behagelig for øyet å lese innlegg.

 

Tror ikke de kan ha testet dette i det hele tatt med diskusjon.no-skinnet, hver "linje" med en tråd er jo fjorten ganger lengre(/"høyere") enn den burde være. Håpløst. Om man velger dynamisk skinn, blir det bedre (feilen skyldes at enkelte felter blir tre linjer fordi de er blitt for smale, mens de bare er to med dynamisk skinn), men man kan jo ikke lese innlegg som strekker seg over skjermen - det er håpløst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Helt nederst til venstre er det en rullgardin :)

 

På den blå linjen vedsiden av der det står Norsk?

 

Jeg har prøvd alle, og ingen ble til det gamle.

Den ved siden av der det står norsk. :)

 

592187.jpeg

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

sukk, mistenker at hvis det ikke blir forbedringer så forsvinner jeg helt, liker(eller, LIKTE) diskusjon.no veldig før, men nå er det bare horribelt å følge med i tråder, blir vel som prisguiden, brukte mange ganger ukentlig før, ikke brukt på mange mnd nå...

 

f.eks følge med i https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1199366&st=200 er horribelt nå... bilder åpnes ikke i ny tab osv.

faens dritt

Endret av Zaft
Lenke til kommentar

:tease: først trodde jeg at det var noe galt med innstillingen på pc'en. ( alt for stort etter min første inntrykk )nå kan jeg endre zoomnivået til 100% igjen.

 

men dette er sikkert som med overgangene fra XP til Vista og så Win7, alt blir en vane.

 

 

men forresten gratulere med det nye designet, ( til disse som står bak dette ):thumbup:

Lenke til kommentar

Enig med de i andre her, dette er helt horribelt, alt er uoversiktelig! Det er nok med at bruktmarkedet har blitt ødelagt, ikke ødelegg diskusjon også. La oss som likte det gamle få velge et design så det blir som før, eller fjern dette nye tragiske designet, et skikkelig forum ser ikke sånn ut!

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...