Jump to content
Sign in to follow this  
hernil

IPB3.0 oppgr.:Ønske: Skin med mindre luft og mer kontrast

Recommended Posts

Ønsker et skin med mindre luft. Ikke alltid man surfer på store skjermer, og selv da er det litt irriterende med så mye luft. Med fare for å virke nostalgisk så ønsker jeg meg i grunn noe i retning størrelsen til disusjon.no skinnet fra IPB 2.3. Audiovisuelt.no skinnet er faktisk det nærmeste per i dag.

En annen ting jeg ønsker meg er litt større kontrast på trådtittel og bakgrunn i kategoriene :)

Om dere er drevne på CSS, så kan dere skrive deres egne CSS-filer selv, om dere laster ned en plugin til firefox med navnet "Stylish." Selv har jeg gjort dette for å få bredere forum. Synes at det var alt for smalt orginalt..

Slik:

19Feb_Friday_h7bj6h-thumbnail.jpg(Klikk for større)

Istedet for slik:

19Feb_Friday_b7cf6l-thumbnail.jpg(Klikk for større)

Edited by Merkoen

Ja takk til begge deler her også. For mye luft ser ut til å ha blitt fanget opp.

Kontrasten er i enkelte tilfeller helt håpløs, noen moderatorer som har fanget opp dette?

Ser ut til at det er nokså mange som har et ønske om dette.

Edited by tamarin

Selv har jeg gjort dette for å få bredere forum. Synes at det var alt for smalt orginalt..
Dette kan jo enkelt gjøres med å velge ett dynamisk skin. Skulle således gjerne hatt ett "-Diskusjon.no Dynamisk" skin.

Ikke pent. Alt er hvitt. Også det som er "lyseblått" ser bare hvitt ut på netbooks.

Jeg ville brukt det gamle temaet. Det eneste jeg liker med det nye er at man har en Hurtigsvar nederst i tråden.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...