Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:Ønsket skin: Nostalgikeren (mest mulig lik Diskusjon.no på IPB2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siterer TSP fra hovedtråden jeg, problemet er løst :):

 

Når det gjelder designet er det slik det er mest på grunn av forumoppgraderingen i seg selv, Prisguiden.no og Tek-nettverket har lite eller ingenting å si for hvordan det ser ut nå. Standardutseendet i versjon 3.0 er totalt forandret av utviklerne av Invision Power Board - de pleier heller ikke å legge inn utseender fra deres gamle versjoner i deres nye versjoner. Når skin-systemet da er veldig forandret og gamle variabler er byttet ut med nye osv. betyr det i praksis at vi eller noen andre må lage grunnlaget for de gamle 2.3.6-utseendene til IPB 3.0 på nytt, slikt tar tid. Heldigvis ser det ut som noen allerede har gjort det og delt med verden: http://community.invisionpower.com/index.p...;showentry=3575 :)
Lenke til kommentar

Jeg som skulle til å sitere meg selv :wee:

 

Men takk for hjelpen der, som sagt; lenken i det siterte innlegget over kan ses på av drift ;)

 

 

Problemet fremdeles ikke løst før gamle utseender er en realitet, men basisen for å gjøre det lettere å lage de gamle versjonene av Diskusjon.no-skin osv. for versjon 3.0 finnes hvertfall. I tillegg til at noen sikkert bruker IP.Board 2.2.0 eller IP.Board Pro-skin her.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...