Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det mest IRRITERENDE jeg har vært med på til nå i telefonverden.

 

Satte opp gmail kontoen min og nå har ALLE gmailkontaktene mine blitt kontakter på min HTS Desire mot min vilje og jeg får ikke til å slette dem.

 

Hjelp!!

Kontakter, menyknapp og så vis ;)

Haha, glemte menyknappen.... litt trøtt nå og ikke helt komfortabel med Android enda.

 

Men kommer de kontaktene tilbake neste gang jeg sjekker mailen?

Lenke til kommentar

Det mest IRRITERENDE jeg har vært med på til nå i telefonverden.

 

Satte opp gmail kontoen min og nå har ALLE gmailkontaktene mine blitt kontakter på min HTS Desire mot min vilje og jeg får ikke til å slette dem.

 

Hjelp!!

Kontakter, menyknapp og så vis ;)

Haha, glemte menyknappen.... litt trøtt nå og ikke helt komfortabel med Android enda.

 

Men kommer de kontaktene tilbake neste gang jeg sjekker mailen?

De skal ikke det da ;)

Lenke til kommentar

Sjekk på pakka den kom i.

Står det "3,7inch AMOLED touch screen." er det AMOLED,

står det "3,7 inch touch sensitiv screen." er det derimot LCD.

 

 

Fekk min desire fra telenor 10 dager siden og der står det touch-sencitive screen.

Har selvsagt 14 dager angrefrist ,så spørsmålet er ,skal en returnere og heller bestille en desire med amolied ,eller er skjermene nesten like bra,vanskeleg å vite når en ikkje kan sammenligne,når eg og erfarer att desire bruker strøm som bare det,så hadde vel og amoled hjulpet på...Utrulig bra tlf, men når er eg i tvil,skal eg returnere,da eg har mulighet til å gjere det uten problemer??? Hjelp !!!!

Lenke til kommentar

Sjekk på pakka den kom i.

Står det "3,7inch AMOLED touch screen." er det AMOLED,

står det "3,7 inch touch sensitiv screen." er det derimot LCD.

 

 

Fekk min desire fra telenor 10 dager siden og der står det touch-sencitive screen.

Har selvsagt 14 dager angrefrist ,så spørsmålet er ,skal en returnere og heller bestille en desire med amolied ,eller er skjermene nesten like bra,vanskeleg å vite når en ikkje kan sammenligne,når eg og erfarer att desire bruker strøm som bare det,så hadde vel og amoled hjulpet på...Utrulig bra tlf, men når er eg i tvil,skal eg returnere,da eg har mulighet til å gjere det uten problemer??? Hjelp !!!!

Jeg syns LCD-skjermen er helt konge jeg, så jeg trenger ikke bytte inn min. I forhold til f.eks X10 er den bedre.

Lenke til kommentar

Hm, var ikke klar over at Desire kom med to typer skjerm? Eller SLCD er vel noe av de nyere produserte Desire telefonene må bruke pågrunn av mangle på amoled? Står værtfall amoled utpå pakken min, så får vel regne med at det er hva jeg har, men vet vel aldri, er ikke så fryktelig lenge siden jeg kjøpte telefonen. Dog er fornøyd med telefonen og skjermen, så det får nå være.

Lenke til kommentar

Har prøvd med spansk simkort og fikk opp paid apps. Men når jeg satt inn mitt norske sinkort var alt borte. Kan noen forklare meg steg for steg? Prøvde å kjøpe med det spanske kortet og da ble jeg spurt om land og adresse. Skal jeg velge spania her og i så fall hvilken stat og postnr osv? Trenger litt hjelp her om noen kan forklare.

 

Jeg brukte min "ordentlige" kontaktinformasjon, dvs. både rett navn, land og adresse. Men jeg har amerikansk simkort.

Men kjøper man med norsk simkort i tlf? Hvorfor var betalapps borte når jeg satt i norsk sim?

 

 

Du må kjøpe apps når du har det spanske sim kortet i telefonen. På forhånd er det lurt å opprette en Google Checkout account over nette, der du legger inn betalingsinfo'en. Putter du det norske simkortet i telefonen så vil Market bli som før, med bare gratis apps. Dog kjøper du en app når du har det spanske kortet i, så vil ikke programmet forsvinne fra telefonen når du bytter tilbake til norsk sim. Det ligger blandt de andre applikasjonene, det gjør hvertfall det her, når jeg kjøper med simkort fra UK.

Lenke til kommentar

Har prøvd med spansk simkort og fikk opp paid apps. Men når jeg satt inn mitt norske sinkort var alt borte. Kan noen forklare meg steg for steg? Prøvde å kjøpe med det spanske kortet og da ble jeg spurt om land og adresse. Skal jeg velge spania her og i så fall hvilken stat og postnr osv? Trenger litt hjelp her om noen kan forklare.

 

Jeg brukte min "ordentlige" kontaktinformasjon, dvs. både rett navn, land og adresse. Men jeg har amerikansk simkort.

Men kjøper man med norsk simkort i tlf? Hvorfor var betalapps borte når jeg satt i norsk sim?

 

 

Du må kjøpe apps når du har det spanske sim kortet i telefonen. På forhånd er det lurt å opprette en Google Checkout account over nette, der du legger inn betalingsinfo'en. Putter du det norske simkortet i telefonen så vil Market bli som før, med bare gratis apps. Dog kjøper du en app når du har det spanske kortet i, så vil ikke programmet forsvinne fra telefonen når du bytter tilbake til norsk sim. Det ligger blandt de andre applikasjonene, det gjør hvertfall det her, når jeg kjøper med simkort fra UK.

Fungerte nå,måtte opprette en Google checkout først. Men nå finner jeg ikke widget lockerscreen. Den var der i går,kan ting bare bli borte?

Lenke til kommentar

Sjekk på pakka den kom i.

Står det "3,7inch AMOLED touch screen." er det AMOLED,

står det "3,7 inch touch sensitiv screen." er det derimot LCD.

 

nå spør jeg alle, ifra lovdata.no; "§ 31. Prisavslag

 

§31 Prisavslag

Dersom mangelen ikke rettes eller tingen omleveres i samsvar med §§ 29 til 30, kan forbrukeren kreve et passende prisavslag slik at forholdet mellom nedsatt og avtalt pris svarer til forholdet mellom tingens verdi i mangelfull og kontraktsmessig stand på leveringstiden.

 

Dersom særlige grunner taler for det, kan prisavslaget i stedet settes lik mangelens betydning for forbrukeren.

 

Forbrukeren kan ikke kreve prisavslag ved salg av brukte ting på auksjon hvor han eller hun har anledning til å være til stede.

 

har jeg rett på prisavslag eller lignende om jeg har fått sLCD? hva kan jeg gjøre for å få penger tilbake?

 

har liten lyst til å ringe 09000, da det sikkert koster like masse å ringe som jeg får i avslag...

Endret av diskutant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...